  • 11. Data: 2014-12-07 14:03:43
    Temat: Re: jak używacie czytnika kart sd
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Domyśliłem się, że używa Windows bo poziom zadanego pytania
    > obnażał brak podstaw które są niezbędne aby przesiąść się
    > z Windows na Linuxa... Również wiem, że użytkownicy Mac OS X
    > nie zadają takich pytań, bo tam to wszystko działa trochę inaczej.
    > Zostały więc metodą eliminacji MS Windows :-)

    Za to Ty to masz poziom... i wiedze...

    Buforowanie (lub nie) napedow USB jest stosowane
    i pod Windowsem, i pod linuksami.
    I tu, i tu jest opcja usuniecia/odmontowania urzadzenia.
    Oczywiscie ta druga/linuksowa nazewnictwo jest bardziej adekwatne.

    Nie wiem jak wyglada to pod Mac OS - mam go na wirtualce i odpalam raz na
    rok,
    ale pewnie podobnie, wiec te Twoje wywyody o kant dupy mozna....

  • 12. Data: 2014-12-07 14:06:31
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Fakt, fizycznie da się wsadzić, ale używać - już nie za bardzo.

    A w moim da sie i to, i to :).

  • 13. Data: 2014-12-07 15:35:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jakson" <j...@e...org> wrote in message

    > Za to Ty to masz poziom... i wiedze...
    > Buforowanie (lub nie) napedow USB jest stosowane
    > i pod Windowsem, i pod linuksami.

    Twierdziłem gdzieś, że jest inaczej?

> [...]
    > raz na rok,
    > ale pewnie podobnie, wiec te Twoje wywyody o kant dupy mozna....

    Akurat w kwestii Mac OS miałem na myśli napędy wbudowane w komputer.
    A nie samą procedurę Eject, która oczywiście wygląda podobnie co w MSWin.

  • 14. Data: 2014-12-07 15:38:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " 666" <...@...6> wrote in message news:m61d97$65t$1@news.supermedia.pl...
    > Są różne czytniki.
    > Lepsze obsługują obydwa gniazda (pewnie mają w sobie dwa kontrolery),
    > trzeba czytać w opisie.
    > Już po zakupie zwykłego doszedłem do wniosku, że warto byłoby dołożyć parę
    > centów do takiego.
    > Dwóch kart na raz nie wkładaj, ryzykujesz danymi.

    Chyba ma na tyle rozumu w głowie że nie będzie niczego TESTOWAŁ
    z użyciem kart na których ma ważne dane? A może nie ma... już sam wątpię.

  • 15. Data: 2014-12-08 18:03:46
    Od: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>

    Użytkownik "Pszemol"
    > Re: jak używacie czytnika kart sd

    Używam jako otwieracz do piwa, bo mam stary czytnik i szybciej mi ssie
    bezpośrednio z aparatu niż z karty włożonej w czytnik!

    --
    LP

  • 16. Data: 2014-12-09 09:30:17
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2014-12-07 05:08, PiteR pisze:

    > Jeśli nie wiesz to nie zabieraj głosu.
    Widać umiesz podziękować na probe odpowiedzi :)
    Próbę, bo na tak postawione dziecinnie pytanie nie da się odpowiedzieć
    wprost. Już Ci ktoś odpowiedział, że używa czytnika do otwierania piwa.
    Sprawdzasz możliwości ludzkiej wyobraźni?

  • 17. Data: 2014-12-13 09:28:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pszemol pisze tak:

    > Piotruś

    Tylko nie Piotruś buraku.

    > wybij sobie z głowy że będziesz kontrolował świat i ludzi wokół
    > siebie. Jeśli Ci się to marzy to przykro mi, ale Twoje marzenia
    > nie spełnią się - Ty decydujesz o tym co Ty piszesz a ja i tylko
    > ja decyduję o tym co ja piszę i kiedy piszę. Nie masz na to
    > wpływu! :-) Lepiej się szybko z tym pogódź.

    To prawda, że nie mam wpływu na to co i gdzie piszesz i nie mam takich
    marzeń, że się posłuchasz ale za to mogę sobie pokrzykiwać do woli
    Pójdziesz ty! Do budy! ;)

    Jestem w szoku, że śmiesz udzielać porad na pl.comp.pecet. Wrzucenie do
    kf nie załatwi sprawy bo trzeba ostrzegać innych o twoich rewelacjach.

    Przeczytaj sobie jeszcze raz na głos nazwę grupy pl.comp.pecet

    --
    Piter