  • Data: 2014-12-13 09:28:08
    Temat: Re: jak używacie czytnika kart sd
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze tak:

    > Piotruś

    Tylko nie Piotruś buraku.

    > wybij sobie z głowy że będziesz kontrolował świat i ludzi wokół
    > siebie. Jeśli Ci się to marzy to przykro mi, ale Twoje marzenia
    > nie spełnią się - Ty decydujesz o tym co Ty piszesz a ja i tylko
    > ja decyduję o tym co ja piszę i kiedy piszę. Nie masz na to
    > wpływu! :-) Lepiej się szybko z tym pogódź.

    To prawda, że nie mam wpływu na to co i gdzie piszesz i nie mam takich
    marzeń, że się posłuchasz ale za to mogę sobie pokrzykiwać do woli
    Pójdziesz ty! Do budy! ;)

    Jestem w szoku, że śmiesz udzielać porad na pl.comp.pecet. Wrzucenie do
    kf nie załatwi sprawy bo trzeba ostrzegać innych o twoich rewelacjach.

    Przeczytaj sobie jeszcze raz na głos nazwę grupy pl.comp.pecet

    --
    Piter