    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak usunąć nalot?
    Date: Thu, 20 Sep 2018 23:22:33 +0200
    <YuDoD.118665$dp.5454@fx06.ams1> <pnvhrd$mv6$1@node2.news.atman.pl>
    <po03qi$8f5$1@node2.news.atman.pl> <po04qv$3jg$1@node1.news.atman.pl>
    <po0lqs$ov1$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <po0t91$vrc$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnpq7v23.sjc.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Kupiłem sobie czajnik najmniejszy z możliwych (ale z mocą typową, 2kW).
    > Nalewam wody ile mi potrzeba, gotuje się wtedy błyskawicznie. Robię
    > "pstryk", przygotowuję kubek i herbatę, nie muszę na nic czekać, bo
    > woda już bulgoce. Radzę sobie nawet bez minutnika.

    Do małych ilości tak, ale, jak chcę nabić pełen baniak, bo np. robię sobie
    pełen dzbanek 2l, to nie ma siły, trzeba poczekać. Pół biedy, jak jestem w
    kuchni, bo coś robię, ale, jak chcę się napić herbaty, a akurat mi przy
    kompie zabrakło, to nie chcę choćby na minutę odchodzić, by nic nie robić,
    nalewam, nastawiam, idę do kompa i nasłuchuję, czy kliknęło. Już lepiej do
    klopa odcedzić kartofle w tym czasie...
    Kliknie, idę do czajnika, zalewam wsad (3 torebki na 2l wody, nie jest
    mocna, ale akurat taka, jaka mi odpowiada, tania ekspresówka daje mi
    najlepszy dla mnie rezaultat), zaparzam, często pod przykryciem. To
    kliknięcie nie zawsze słyszę, jak mam postronne hałasy.
    Wodę mam dobrą, nawet na surowo, czasem tylko odrobinkę żelaza czuć, ale i
    tak nie przeszkadza. Jajami nie capi.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.