  • Data: 2018-09-20 23:26:52
    Temat: Re: Czajnik elektryczny... Re: jak usunąć nalot?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Żart (nie do końca) :), ale serio pomyślałem o rozwiązaniu z grzałką
    > pralkową w zbiorniku, co przechowa już przegotowaną wodę. I dogrzeje
    > w razie potrzeby.
    > Coś jak bojler, ale taki wyspecjalizowany. (dumam po prostu, czy
    > pokombinowanie własnymi siłami, nie da lepszych rezultatów? Bo co do
    > mojego - wypróbuję różne sposoby, najpierw mój, żeby nie przerywać
    > koncepcji)

    Ja taki czajnik po raz pierwszy spotkałem w japońskim hotelu. Powłoka
    izolacyjna (termos), a w środku grzałka z termostatem. Wyłacznika nie
    było, woda w środku zawsze gorąca na maksa. Opisałem to zajwisko tutaj,
    podczas którejś z wcześniejszych dyskusji przy herbatce. Okazało się,
    że da się podobny kupić w Polsce.

    --
    Jarek