  • 11. Data: 2012-02-07 08:58:02
    Temat: Re: jak uruchomić zimo?
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-07 08:03, Jackare pisze:
> [...]
    > postojowych stacje zasilające, np uruchamiane wrzutem monety, sms-em czy
    > innym sposobem pre-paidu, np wrzucenie monety owteirałoby drzwi dające
    > dostęp do gniazda zasilajacego i załączałoby zasilanie na tyle kWh ile
    > można kupić za dany nominał. Byłoby łatwo i przyjemnie. Oczywiście
    > ludzie u nas to bydło które potrafi rozwalić publiczne wc, przystanek
    > czy kosz na śmieci więc próbowaliby się dobrać i do tego, ale operator
    > takich przybytków może być ubezpieczony czy w inny sposób zabezpieczyć
    > takie publicznie dostępne gniazda elektryczne.

    Jak słusznie zauważyłeś, montowanie takich bajerów w kraju, gdzie co
    drugi to złodziej albo debil nie ma większego sensu.

    Mam na co dzień szansę obserwować co się dzieje z nową kładką przez
    jezdnię wyposażoną w nowoczesną windę. Z dnia na dzień bardziej
    poniszczone pomalowane i obtłuczone. Po prostu bydło. Wydawanie
    jakichkolwiek pieniędzy, zwłaszcza publicznych, na jakieś wygody dla
    takiej hołoty nie ma najmniejszego sensu i powinno być karane.

    A.

  • 12. Data: 2012-02-07 09:01:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Feb 2012 08:58:02 +0100, Arek

> [...]
    > jakichkolwiek pieniędzy, zwłaszcza publicznych, na jakieś wygody dla
    > takiej hołoty nie ma najmniejszego sensu i powinno być karane.

    Sugerujesz że niszczą to ludzie, dla których to jest pomoc życiowa?
    Może jednak przemyśl to ponownie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2012-02-07 09:01:27
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-07 07:59, Adam Klobukowski pisze:
    > Tu nie chodzi nawet o sam prąd, tylko uszkodzenie sieci - gdyby do niego doszło to
    prądu mogłoby nie mieć kilka tysięcy ludzi.
    > \
    A nawet kilkadziesiąt tysięcy. W tym kilkadziesiąt osób piastujących
    ważne funkcje publiczne.
    A gdyby tu było przedszkole w przyszłości.......?
    Jacek

  • 14. Data: 2012-02-07 09:03:44
    Temat: Re: jak uruchomi? zimo?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-02-07 06:08, AY pisze:
    > najlepij na koszt Pa?stwa

    W Skandynawii są ogólnodostępne gniazdka na parkingach.
    U nas 5 lat więzienia.
    Jacek

  • 15. Data: 2012-02-07 11:07:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-07 08:03:44 +0000, Jacek <n...@g...com> said:

    > W Skandynawii są ogólnodostępne gniazdka na parkingach.
    > U nas 5 lat więzienia.

    A co cię dziwi w tym, że tam są ogólnodostępne, a u nas karze się za kradzież?

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-02-07 11:07:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AY" napisał w wiadomości grup
    >najlepij na koszt Państwa
    >http://www.wprost.pl/ar/304210/By-uruchomic-samocho
    d-kradl-prad-z-ulicznej-latarni/

    Oj tam, prostownik. 12V, 5A, cale 60W, przez 10 godzin 0.6kWh, ukradl
    cale 30 gr.
    To sie chyba na pouczenie kwalifikuje, bo mandat jest za drogi.

    Tu masz prawdziwych przestepcow:
    http://www.tvn24.pl/0,1583619,0,1,kradli-prad-z-foto
    radaru,wiadomosc.html

    J.

  • 17. Data: 2012-02-07 11:10:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-07 07:03:46 +0000, "Jackare" <1...@t...com.pl> said:

    > IMHO nie chodzi o to aby za darmo, tylko aby w ogóle było można.

    W ogóle można. Prawo nie zabrania nikomu świadomego fundowania rozrywki.

    > Gdyby ktoś myślał bardziej kreatywnie i przyjaźnie to postawiłby w
    > miejscach postojowych stacje zasilające

    Po uprzednim zrobieniu wyliczeń?

> [...]
    > np wrzucenie monety owteirałoby drzwi dające dostęp do gniazda
    > zasilajacego i załączałoby zasilanie na tyle kWh ile można kupić za

    Świetny byzness.
    Oszacujesz na szybko jak długo dawałaby wpływy?

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-02-07 11:15:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-07 11:07, J.F pisze:

    > Tu masz prawdziwych przestepcow:
    > http://www.tvn24.pl/0,1583619,0,1,kradli-prad-z-foto
    radaru,wiadomosc.html

    W końcu jakaś zaleta fotoradarów.

  • 19. Data: 2012-02-07 11:20:48
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Świetny byzness.
    > Oszacujesz na szybko jak długo dawałaby wpływy?

    tego nie należy rozpatrywać pod kątem biznesu i jego dochodowości tylko
    stwarzania przyjaznych warunków do życia w gminach- jak place zabaw,
    oczyszczalnie ścieków itp. Opłaty miałyby umożliwić zwrot i utrzymanie
    inwestycji np gminie a nie generowanie czystego dochodu. Technicznie
    inwestycja jedna z prostszych do realizacji.

  • 20. Data: 2012-02-07 11:33:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-07 09:01, Myjk pisze:
    > Tue, 07 Feb 2012 08:58:02 +0100, Arek

    > Sugerujesz że niszczą to ludzie, dla których to jest pomoc życiowa?
    > Może jednak przemyśl to ponownie.

    A Ty sugerujesz, że ten windy, przystanki niszczą się same? Trawniki na
    każdym osiedlu również obsrywają się same? itp.

    Może jednak Ty spróbuj to przemyśleć ponownie.

    A.