eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak umyć podwozie przed konserwacją?Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
    Date: Tue, 29 Jun 2010 08:22:19 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <4c208da1$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    <hvras6$274b$1@news2.ipartners.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i09khs$fbc$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i0a4po$mv5$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i0ccr2$6iq$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <i0cq4o$qbi$1@inews.gazeta.pl> <i0cr0l$e5$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-254-125.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277817916 30345 76.223.254.125 (29 Jun 2010 13:25:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 13:25:16 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <i0cr0l$e5$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293105
    [ ukryj nagłówki ]


    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:i0cr0l$e5$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > news:i0cq4o$qbi$1@inews.gazeta.pl...
    >> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >> news:i0c7gh.708.0@poczta.onet.pl...
    >>>
    >>> Jeśli z góry zakładasz że masz przemielonego trupa bez prawa do
    >>> rejestracji
    >>> to ochrona antykorozyjna podwozia jest chyba Twoim najmniejszym
    >>> zmartwieniem.
    >>
    >> Nie mam i nie planuje, znam za to realia polskiego rynku motoryzacyjnego
    >> i wiem, jak w carfaxie wygladaja samochody, ktore pozniej w polsce
    >> sprzedaje sie blyszczace bardziej niz w fabryce.
    >
    > http://tinyurl.com/22qqmeg
    >
    >
    > Fajne Clio, w sumie da sie wyklepac i pojezdzi jeszcze troche, prawda?
    >
    > W Wielkiej Brytanii jest juz niedopuszczone do ruchu - mozna sprzedac
    > pojedyncze czesci, ale wszystko zwiazane ze struktura karoserii i majace
    > wplyw na bezpieczenstwo musi zostac bezwarunkowo zezlomowane. Nic potem
    > dziwnego, ze w deszczowej Szkocji samochody nie gnija - tu po prostu nie
    > jezdza takie wyklepane trupy, a narzekanie na fabryczne powloki w polskich
    > warunkach wynika w 99.9% z powodu powypadkowej historii, a nie
    > oszczednosci producenta.

    No ale o tym właśnie mówię... Auto normalnie takiego zabezpieczenia
    nie potrzebuje. A jak ktoś ma takiego złoma to zwykle ma większe problemy
    niż jakaś powierzchowna rdza, więc też niech sobie zabezpieczaniem głowy
    nie zawraca... :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: