-
Data: 2024-12-13 01:27:09
Temat: Re: jak to na autostradzie
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2024-12-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> W dniu 12.12.2024 o 12:11, Marcin Debowski pisze:
>
>>> Rzuć sobie okiem przykładowo tu:
>>> https://maps.app.goo.gl/3xkkXChjmFfpJYD27,
>>> https://maps.app.goo.gl/XFJBaJE65TLci2TS6,
>>> https://maps.app.goo.gl/CxYiTrVTkzWagaTA8 - tak losowo wziąłem na
>>> częściej w nocy wykorzystywanym przeze mnie odcinku. Jak oceniasz? Po co
>>> są tam te plastikowe "lamelki" na barierze?
>> Wiadomo, ale są one wszedzie?
>
> Skoro są, to widać konstruktor przewidział, ze się jeździ na światłach
> drogowych. Czy wszędzie? Nie wiem. Nie będę teraz jechał i sprawdzał
> tylko dlatego, że J.F ma - jak napisał - popsute światła i boi się ich
> używać, a Shrek nie widział autostrady w nocy w ogóle.
ZCWidzę, one są jednak głownie na zakrętach.
Taki np. odcinek: https://maps.app.goo.gl/u6HDZW9kZxMLuyxg8
Długa prosta przed tym wiaduktem ma rozdzielającą barierkę z grubsza na
takiej wysokości, że MZ zablokuje większość długich u pojazdów osobowych
jadących lewym pasem. Pytanie, czy to tak specjalnie. Raczej nie, bo
dalej w pobliżu wiaduktu znajdują się te pionowe łopatki
przeciwoślepieniowe. Wyraźnie widać, że chodzi tu o zakręt, bo jakby
chodziło o coś inego, to łopatki powinny się znaleźć wcześniej - droga
opada przed wiaduktem, i środkowa barierka na odcinku pewnie 300-500 m
będzie poniżej lini świateł, czyli będzie się oślepiać nawet tymi
osobówkami.
Myślę, że z tą uniwersalnością używania długich na autostratadach to
jest raczej pobożne życzenie niż rzeczywistość, przynajmniej w Polsce.
Ale sam z jakiegoś powodu pamiętam, jak mój łojcieć w czasach, gdy w
Polsce de facto nie było autostrad, twierdził, że autostrada to taka
droga gdzie m.in. można posuwać na długich i się innych nie oślepia :)
--
Marcin
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.24 01:35 Marcin Debowski
- 12.12.24 18:47 Shrek
- 12.12.24 18:52 Shrek
- 13.12.24 06:48 Shrek
- 13.12.24 06:49 Robert Tomasik
- 13.12.24 06:50 Shrek
- 13.12.24 06:50 Robert Tomasik
- 13.12.24 06:51 Shrek
- 13.12.24 06:52 Robert Tomasik
- 13.12.24 06:58 Shrek
- 13.12.24 06:59 Robert Tomasik
- 13.12.24 07:05 Shrek
- 13.12.24 07:08 Shrek
- 13.12.24 09:40 J.F
- 13.12.24 10:17 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=