eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak to na autostradzieRe: jak to na autostradzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.87-205-205-139.dynamic.inetia.p
    l!not-for-mail
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak to na autostradzie
    Date: Thu, 12 Dec 2024 00:45:05 +0100
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <vjd86v$1bpcc$1@news.icm.edu.pl>
    References: <1rylgtyp3au5l.lw9q4nled2mp$.dlg@40tude.net>
    <visiat$jma$5@news.chmurka.net>
    <y7qzzem0lsfm.f0zbd63z73h5$.dlg@40tude.net>
    <vj1j5s$sbp$1@news.chmurka.net>
    <i382ou9rzsd8$.3cw60gxk91d7$.dlg@40tude.net>
    <vj7455$pjc$1@news.chmurka.net> <vj75vu$rce$4@news.chmurka.net>
    <vj776h$pjc$4@news.chmurka.net>
    <1uwpntvydu9jt$.1pcncyn1b5k4x.dlg@40tude.net>
    <vj78s6$pjc$6@news.chmurka.net>
    <jivghl0o1501$.b6d4a5cjtoqg$.dlg@40tude.net>
    <vj7qt4$pjd$8@news.chmurka.net> <vj8km2$t6$3@news.chmurka.net>
    <vj94ig$jau$3@news.chmurka.net> <vj9vvv$4np$6@news.chmurka.net>
    <1qosvedjo4mfo.1frbm6q6mt08b$.dlg@40tude.net>
    <vjca5d$ot8$2@news.chmurka.net> <Map6P.6271$_ud4.4461@fx01.ams1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 11 Dec 2024 23:45:35 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="87-205-205-139.dynamic.inetia.pl:87.205.205.139";
    logging-data="1435020"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <Map6P.6271$_ud4.4461@fx01.ams1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726993 pl.soc.prawo:860892
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.12.2024 o 00:24, Marcin Debowski pisze:


    > Po prawdzie to mi się też zdarzało, na A1 bodajże, ale nie jest to MZ
    > prawidłowość, a raczej są takie odcinki. Na większości trasy są pomiędzy
    > gołe barierki wzdłuzne. Wysokośc jak widzę 1100 mm+... na płaskim mogą w
    > sumie wystarczyć. Zalezy jak ma się światła u siebie. Min. z tego co
    > widzę to 500mm, maks to 1200mm. Szerokość samej bariery ca 300mm. No to
    > się w sumie można wstrzelić, tylko trochę trudno podług tej zasady
    > ocenić jak się jedzie.
    >
    Są też takie KURWY, które ukrywają w prawdzie, że mają w DROGOWYCH/H7
    wjebane żarówy 100W/sztuka. Na dodatek odpierdalają pokrętło
    pozycjonowania na +3 lub +5 i świecą w lusterka na 500m :) Już nie będę
    wspominał, że w starszych autach są żarówy dwuwłóknowe, które eliminują
    ilość lumenów, przełączając się pomiędzy.

    Obecnie, to osobne źródła i odbłyśniki, które mając włączone mijania
    dopalają efekt, całkiem słusznie. Problem zaczyna się w momencie, jak
    ktoś ZA MNĄ odpala takie drogowe a ja muszę włączać "AWARYJNE", żeby
    chujowi dać do myślenia, że mi lusterko popsuł. Potem często zwalniam,
    daję się wyprzedzić i jakiś czas oddaję, to co mi przekazał :) Nie wiem
    czy uczę...oddaję z dobrego serduszka, to co otrzymałem. Lubię się
    dzielić :)

    --
    Pixel(R)??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: