eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak to jest z tą wymianą oleju w manualnej skrzyni biegów ? › Re: jak to jest z tą wymianą oleju w manualnej skrzyni biegów ?
    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak to jest z tą wymianą oleju w manualnej skrzyni biegów ?
    Date: Thu, 8 Apr 2010 07:01:56 -0700 (PDT)

    On 8 Kwi, 15:26, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    wrote:

    > Jeśli hałasują hamulce to po wciśnięciu sprzęgła dźwięk nie powinien się
    > zmienić. Ale za to po lekkim wciśnięciu hamulca owszem.

    Krzyśku, klocki hamulcowe były wymieniane 200km temu. Co do dźwięku:
    zmienia się i to diametralnie - poprostu cichnie, jednak nie do końca,
    mam dobre ucho i generalnie ciężko jest to wysłyszeć ale jednak coś
    tam jest. Po lekkim wciśnięciu pedału nic się kompletnie nie dzieje,
    nawet przy odczuwalnym hamowaniu dźwięk jest taki sam.

    Może poprostu dam radę nagrać ten dźwięk i to odszumić troszkę.