-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Mariusz 'koder' Chwalba <m...@c...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak to jest z dieslami?
Date: Thu, 28 Apr 2011 23:46:22 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <ipcn74$2ks$1@news.onet.pl>
References: <ip3avv$22j0$1@news.mm.pl> <ip3ckh$e3v$2@news.net.icm.edu.pl>
<ip3q46$l50$1@news.vectranet.pl> <ip4158$kue$1@news.net.icm.edu.pl>
<ip63eo$scg$1@news.onet.pl> <ip784i$c7s$1@news.onet.pl>
<o...@l...localdomain> <ipc1jo$ijj$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-142-216-87.via.zamek.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1304027172 2716 83.142.216.87 (28 Apr 2011 21:46:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Apr 2011 21:46:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <ipc1jo$ijj$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110428-1, 04/28/2011), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2364921
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-28 17:37, Dykus pisze:
>>> Tylko skąd pewność, że ta równowaga nastąpi po 20 min, a nie po 2h?
>
>> Z chłodzenia cieczą.
>
> Czyli jak rozumiem wychodzisz z założenia, że mamy doskonałe sprzężenie
> między układami i stała czasowa układu chłodzenia jest równa stałej
> czasowej układu smarowania silnika?
Wychodzę z założenia, że układ chłodniczy typowego silnika jest jednak
mało odporny na wrzenie czynnika chłodzącego.
Skoro nikt nie wspominał o widowiskowych pióropuszach dymu spod maski,
to silnik nie miał więcej niż te - idźmy już na całość - 140 stopni.
Do takiej temperatury silnik się nie nagrzewa dwie godziny.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.11 00:18 Filip KK
- 29.04.11 00:26 Lewis
- 29.04.11 00:37 Adam Płaszczyca
- 29.04.11 08:34 cbnet
- 29.04.11 15:06 CeSaR
- 29.04.11 15:44 n...@o...pl
- 29.04.11 18:52 Adam Płaszczyca
- 29.04.11 18:53 Adam Płaszczyca
- 29.04.11 19:10 Bydlę
- 29.04.11 22:55 n...@o...pl
- 29.04.11 22:47 cbnet
- 29.04.11 23:01 cbnet
- 29.04.11 23:13 masti
- 29.04.11 23:32 Adam Płaszczyca
- 29.04.11 23:29 cbnet
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=