-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Maciek" <k...@X...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak sprawdzic regulator napiecia?
Date: Thu, 22 Jul 2010 15:19:00 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <i29gg6$s4s$1@inews.gazeta.pl>
References: <4c4833ab$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: bvl117.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1279804742 28828 83.29.209.117 (22 Jul 2010 13:19:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jul 2010 13:19:02 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4c4833ab$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-User: konto_forum
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298768
[ ukryj nagłówki ]>
> Dostep do alternatora nie jest tragiczny ale idealny tez nie i zastanawiam
> sie nad wykreceniem samego reglera przed wizyta w warsztacie. Jak taki
> regulator sprawdzic przy uzyciu multimetra?
Niedawno tez mialem "jazde" z napieciem. Zaswiecala sie losowo kontrolka
akumulatora, z naciskiem na moment kiedy bylo wieksze obciazenie np. klima,
dmuchawa, wycieraczkami. Do tego mialem pulsujace kontrolki deski
rozdzielczej (np. przy naciskaniu hamulca).
Zarowno poczatkowo u mechanika jak i potem u elektryka kolejnosc prac byla
taka sama czyli:
- sprawdzanie gestosci kwasu akumulatora
- sprawdzanie kabli od alternatora/akumulatora + czyszczenie mas i polaczen
- wymiana regulatora
...no i tutaj uwaga nie ryzykowalbym zakladania zamiennika. Mialem zalozony
zamiennik przez mechanika. Bylo lepiej ale zapalala sie kontrolka aku.
Alternator z samochodu wyladowal w warsztacie od lat trudniacym sie
regeneracja i naprawa rozrusznikow/alternatorow. Na diagnostyce wszystko
wyszlo wzorcowo.
Oddalem samochod do elektryka, gosc od razu przypuszczal, ze mimo wszystko
bedzie to dalej wina regulatora. Mial racje. Wsadzil oryginalny, wszystko
wrocilo do normy.
Jezeli bedziesz kupowal regulator a ja bogatszy doswiadczeniem;) moge cos
doradzic to pomysl o oryginale bo mozesz zaoszczedzic niepotrzebnych nerwow,
niespodzianek z serii "voodoo" (jest nowy a nie dziala dalej) i kasy.
Pozdrawiam
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=