    From: "Przemek" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jak sie sprawuja myphony?
    Date: Mon, 21 Sep 2009 21:34:03 +0200

    Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
    > sporo lzejszy, a w sumie nie ukrywam, ze na wadze mi zalezy - wiem, duze
    > wymagania:D ale dlatego wlasnie kombinuje zeby poczekac.

    :)
    ja czekałem na "normalny" dwukartowy telefon ponad rok. Po wielu róznych
    zapowiedziach w końcu pojawił się ten Acer i kupiłem. Jedyne co mnie dobija
    to wlasnie ta bateria, ale wiedziałem o tej "wadzie" więc nie narzekam :)
    Ktoś w trakcie tego czekania napisał i obawiam się że miał rację, że żadna
    firma powiązana z operatorami i od nich zalezna nie pozwoli sobie na
    wyprodukowanie pełnozakresowego, dwukartowego telefonu 3G (na jednej karcie,
    na drugiej zwykły GSM), więc na jakiegoś HTC bym nie liczył.
    Eten miał go gotowego rok, został wykupiony przez Acera i dopiero po jakimś
    czasie po tym fakcie go wypuścili, choć u Azjatów dwusimowe telefony to
    norma, ale nie PDA

    > Swoja droga widze ze sie z tego robi popularna zabawka, jak juz romy
    > smigaja:)

    Może nie tak jak inne, ale w sumie WM6.5 juz na nim miałem. Wróciłem do 6.1
    w wersji Bruno. Odchudził go o ok. 40MB a nadal wszystko czego potrzebuję
    jest.
    Przem