eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetjak się ma wydajność grafiki wbudowanej w procesor, do tanich kart graficznych?Re: jak się ma wydajność grafiki wbudowanej w procesor, do tanich kart graficznych?
  • Data: 2017-02-11 17:21:27
    Temat: Re: jak się ma wydajność grafiki wbudowanej w procesor, do tanich kart graficznych?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2017 o 14:23, 2late pisze:
> [...]
    st-grafiki-zintegrowanej-HD-4600,Blog,52811.html

    > Ja mam i7 - HD4600 i NVIDIA 750Ti i nie widac w ogole roznicy.
    > W ogole nie gram ale uzywalem do kompresji video. Quick sync - intela
    > lub CUDA - Nvidia.
    >
    > Pozdrawiam
    zrobiłem test. ale przy 3dmark 11 zaczął krzyczeć że na grafice w i7 nie
    działa mu dx11 więc mam się zgłosić do pomocy technicznej, bo vertex
    shader wykonał nieprawidłową operacje/
    zainstalowałem 3dmark vintage (może nazwę przekręciłem, w każdym razie
    wersja na dx10)
    i7 2600 wynik grafiki 1400-punktów 2.6 fps
    radeon 5770 wynik 11 tyś punktów 29 fps

    zajebiście

    ToMasz

    Ps mam dwa wyjścia d15 i hdmi. czy grafika wbudowana w procesor może
    obsługiwać dwa niezależne ekrany? opcja jest, ale przełączyć nie umiem
    (być moze jest możliwość wyświetlania tego samego obrazu na 2 ekranach -
    ale nie o to mi chodzi)