  • 1. Data: 2010-05-07 00:48:06
    Temat: jak przerejestrowac Playa
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jak najprosciej przerejestrowac Playa Fresha na inna osobe?
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2010-05-07 00:57:25
    Temat: Re: jak przerejestrowac Playa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Jak najprosciej przerejestrowac Playa Fresha na inna osobe?
    > Pozdrav

    W punkcie obsługi.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-05-07 07:50:23
    Od: BearBag <c...@g...com>

    >    W punkcie obsługi.

    i dwie osoby zainteresowane.

  • 4. Data: 2010-05-07 10:49:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <0...@l...go
    oglegroups.com>,
    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > i dwie osoby zainteresowane.
    :(
    No wlasnie.
    A internecie nie mozna?

    TA

  • 5. Data: 2010-05-07 11:13:41
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > No wlasnie.
    > A internecie nie mozna?

    A sprawdzić w google nie można? A zadzwonić do PLAY nie można? A użyć w końcu
    głowy nie można? A to pech.

  • 6. Data: 2010-05-07 22:24:21
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    ja probuje przerejstrowac z siebie na firme zony juz prawie 2 miesiace
    jest jako rozpatrywane.
    szok normalnie :)
    oczywiscie bylem ze wszystkimi papierami w punkcie obslugi

  • 7. Data: 2010-05-15 07:42:11
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    m@rcin wrote:
    > ja probuje przerejstrowac z siebie na firme zony juz prawie 2 miesiace
    > jest jako rozpatrywane.
    > szok normalnie :)
    > oczywiscie bylem ze wszystkimi papierami w punkcie obslugi

    I tu zza kurtyny dochodzi do publiczności odgłos z reklamy:

    "Przejdź do Play"

    ;-)

    chester