  • 1. Data: 2010-05-06 09:52:47
    Temat: Coś zamiast SE K750
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Mam Sonyericsson K750. W zasadzie wszystkie jego funkcje mi wystarczają. Ale
    jest już nieco starawy i znoszony. Co zamiast niego można kupić, aby miało
    mniej więcej te same funkcje (zwłaszcza latarkę), ale nieco większy/lepszy
    wyświetlacz i baterię?

    Orion

  • 2. Data: 2010-05-06 11:06:12
    Temat: Re: Coś zamiast SE K750
    Od: z <z...@g...pl>

    Orion pisze:
> [...]
    > Ale jest już nieco starawy i znoszony. Co zamiast niego można kupić, aby
    > miało mniej więcej te same funkcje (zwłaszcza latarkę), ale nieco

    SE C510
    Też szukałem następcy.
    Latarkę da się włączyć przy nagrywaniu video. Klapka wymaga przyzwyczajenia.
    Wyświetlacz większy.
    Bateria - nie gorsza, nie widzę powodu do narzekania.
    Zaskoczyła mnie pozytywnie jakość nagrywania video.

    PS. C901 ma lampę błyskową i nie jest tak koszmarnie drogi jak C905.

  • 3. Data: 2010-05-06 14:14:43
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    z pisze:

> [...]
    > Zaskoczyła mnie pozytywnie jakość nagrywania video.

    > PS. C901 ma lampę błyskową i nie jest tak koszmarnie drogi jak C905.

    Ja mialem dokladnie ten dylemat co autor watku, wahalem sie miedzy C510
    i C901, wybralem ten drugi i jestem zadowolony.

    pzdr. ledres

  • 4. Data: 2010-05-06 21:04:14
    Od: z <z...@g...pl>

    ledres pisze:

    > Ja mialem dokladnie ten dylemat co autor watku, wahalem sie miedzy C510
    > i C901, wybralem ten drugi i jestem zadowolony.

    Czy ktoś oprócz ery ma go w ofercie?

  • 5. Data: 2010-05-06 21:57:44
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    z pisze:

    > Czy ktoś oprócz ery ma go w ofercie?

    Teraz nie wiem, kiedy kupowalem to nie, ale era sprzedaje ze zdjetym
    simlockiem, wiec to nie problem (chyba ze chcesz go brac w abonamencie).
    Jesli chodzi o C510 to moim zdaniem w porownianiu z C901 jest po prostu
    brzydszy, rozsuwanie obudowy jest rozwiazane malo pomyslowo, ma gorszy
    aparat no i nie ma ksenona.

    pzdr. ledres