-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak przedłużyć życie łożysku sprzegła?
Date: Mon, 25 Jul 2016 15:13:29 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <nn539i$cib$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <nn4eu1$k81$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<15rgqv0pjkvpo$.qaqznq4rah9k$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 25 Jul 2016 13:13:22 +0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="12875"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
In-Reply-To: <15rgqv0pjkvpo$.qaqznq4rah9k$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2586015
[ ukryj nagłówki ]
> Jak masz tam opory powodujące że sprzęgło chodzi z tępym oporem, to jeżeli
> jest to sprzęgło sterowane hydraulicznie, to winne jest przeniesienie siły
> na docisk. Najczęściej ramię które z jednej strony pchane jest przez
> wysprzęglik, a z drugiej pcha łożysko oporowe zaciera się na swojej osi
> obrotu - trzeba zobaczyć jak działa to łożysko i czy da się coś naprawić.
> Zaczej trudno to będzie rozebrać bez zdejmowania skrzyni, a nawet jak się
> uda, to jeszcze trudniej złożyć.
>
> Jeśli to sterowanie linką, to powód może być jak wyżej i/lub zacierająca
> się linka w pancerzu.
>
z linkami jest prosto - nigdy nie zamordowałem łożyska a zawsze tarcze
się zużywały pierwsze.
teraz we wszystkich mam hydrauliczne i po jakimś czasie zaczyna coraz
ciężej działać sprzęgło i coraz gorzej wysprzęglać.
albo ja gówniane sprzęgła mam, albo mechanicy coś partolą albo mam po
prostu takie szczęście. Żywotność sprzęgła to jakieś 4 lata u mnie co
przeklada sie na jakies 40kkm przebiegu. Troche krótko. Z drugiej strony
w najstarszym punciaku z linką tarcze mi się kończyły po mniej wiecej
takim przebiegu (ale wtedy jeździłem jak głupek).
ile łożysko powinno wytrzymać? może się niepotrzebnie roztrząsam nad tym?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.16 15:36 Zenek Kapelinder
- 25.07.16 16:00 sirapacz
- 25.07.16 16:16 sirapacz
- 25.07.16 18:38 Zenek Kapelinder
- 25.07.16 22:00 Budzik
- 25.07.16 22:51 Tomasz Pyra
- 25.07.16 22:52 Tomasz Pyra
- 26.07.16 09:23 sirapacz
- 26.07.16 10:20 Tomasz Pyra
- 26.07.16 12:48 Marvin
- 26.07.16 13:55 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security