  • 1. Data: 2009-11-09 10:11:00
    Temat: jak posprawdzać numery z książki w jakiej sieci
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1. Mam na SIM ponad 100 numerów.
    2. Mam czytnik kart sim do kompa.
    3. Stronka ery podaje przynależność do sieci.
    http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn=888888888

    Chciałbym sprawdzić przynależność do sieci wszystkich.
    Jak zautomatyzować wykonanie tego?

    Moje kontakty nazywam:
    nazwa*I IDEA (teraz orange, ale nie chce mi się zmieniać)
    nazwa*E ERA
    nazwa*P PLUS
    nazwa*L PLAY
    nazwa*T STACJONARNY

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-11-09 10:37:21
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    www.wjakiejsieci.pl

  • 3. Data: 2009-11-09 21:34:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "spiderpl" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
    > www.wjakiejsieci.pl

    jak sprawdzić na tej stronie masowo numery

  • 4. Data: 2009-11-09 21:48:59
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

> [...]
    > http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn=888888888
    >
    > Chciałbym sprawdzić przynależność do sieci wszystkich.

    Jeżeli masz dostęp do Linuksa to banalnie.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 5. Data: 2009-11-10 09:20:57
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.pmtg.1257803339@news.chmurka.net...

    > Jeżeli masz dostęp do Linuksa to banalnie.

    Jak ? Bo dostęp mam. Kazdy ma. Trzeba tylko chciec

  • 6. Data: 2009-11-10 20:20:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid>

    > Jeżeli masz dostęp do Linuksa to banalnie.

    Tylko w linuksie umiesz to zrobić ?

  • 7. Data: 2009-11-10 21:33:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid>

    > Tylko w linuksie umiesz to zrobić ?

    przypuszczam że w php by dało radę
    załadować stronę i wyciągnąć co się chce
    tylko jak, chyba trzeba na inną grupę...

  • 8. Data: 2009-11-11 08:21:08
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > przypuszczam że w php by dało radę
    > załadować stronę i wyciągnąć co się chce
    > tylko jak, chyba trzeba na inną grupę...

    To można zrobić w zupełnie dowolnym systemie i języku programowania czy
    narzędziu programistycznym wysyłając w żądaniu GET numer telefonu i parsując
    wynikowy HTML. Jeśli ktoś w ogóle myśli o samodzielnym rozwiązaniu tego to
    powinien poradzić sobie. Jeśli nie to niech po prostu zleci napisanie tego.

  • 9. Data: 2009-11-11 08:39:02
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > przypuszczam że w php by dało radę
    > załadować stronę i wyciągnąć co się chce
    > tylko jak, chyba trzeba na inną grupę...

    I jeszcze jedno. Mam taryfikator na PDA pokazujący sumaryczne czasy połączeń
    dla różnych sieci

  • 10. Data: 2009-11-11 14:33:50
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    op23 <o...@r...pl> wrote:

    >>> 3. Stronka ery podaje przynależność do sieci.

    > Tylko w linuksie umiesz to zrobić ?

    W Linuksie od ręki kilkoma linijkami. Pod każdym systemem się da.

    --
    http://www.gophi.pl/