  • 11. Data: 2009-06-15 19:12:56
    Temat: Re: jak połączyć PC z TV?
    Od: bocian <b...@w...pl>

    Adam pisze:

    > Czy masz to jakoś podpięte oddzielnie?
    > ja widze ze DVI wychodzi z karty graficznej i nie widzę możliwości żeby do
    > tego podpiąć dźwięk.
    > chyba że just jest tam automagicznie a nie mam jak tego sprawdzić bo nie mam
    > żadnego kabla
    >
    > Adam

    W GeForce małe białe dwupinowe gniazdko obok złącza SLI, połączone z
    gniazdem SPDOUT płyty głównej.

  • 12. Data: 2009-06-15 19:41:30
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "bocian" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W GeForce małe białe dwupinowe gniazdko obok złącza SLI, połączone z
    > gniazdem SPDOUT płyty głównej.

    co to jest SLI?

    Adam

  • 13. Data: 2009-06-24 07:22:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Niektóre Radeony DVI mają możliwość wyprowadzenia dźwięku po tym
    > złączu, za pomocą specjalnej przejściówki na HDMI.

    sporo kart ma wbudowany ukłąd dzwiękowy który wysyła dzwięk po HDMI.

  • 14. Data: 2009-06-26 11:56:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > sporo kart ma wbudowany ukłąd dzwiękowy który wysyła dzwięk po HDMI.

    ????
    Jaki widzisz związek swojej wypowiedzi w poprzednią?

  • 15. Data: 2009-06-29 10:13:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > ????
    > Jaki widzisz związek swojej wypowiedzi w poprzednią?

    taki że można kupić kartę video która ma zintegrowany układ audio i wysyła
    dźwięk razem z obrazem kabelkiem hdmi bez żadnych przejściówek.

  • 16. Data: 2009-06-29 14:50:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > taki że można kupić kartę video która ma zintegrowany układ audio i wysyła
    > dźwięk razem z obrazem kabelkiem hdmi bez żadnych przejściówek.

    Niewątpliwie, ale moja wypowiedź dotyczyła Radeonów z DVI, a nie wymiany
    karty (czasem zresztą całkowicie niepotrzebnej, skoro to samo można uzyskać
    BEZ wymiany).
    Tak więc chyba rypnąłeś się w cytacie i odpowiedziałeś, ale na zupełnie inny
    post.

  • 17. Data: 2009-06-29 19:11:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > można uzyskać BEZ wymiany).
    > Tak więc chyba rypnąłeś się w cytacie i odpowiedziałeś, ale na

    ty się za to czepiasz bez sensu...

    widać tak masz.

  • 18. Data: 2009-06-30 07:41:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ty się za to czepiasz bez sensu...

    Jak nie rozumiesz sensu (głównie sensu poprawnego cytowania) to już Twój
    problem.
    W każdym razie zanim zaczniesz ZNOWU odpowiadać na czyjeś posty, postaraj
    się jednak co do niego poduczyć.

  • 19. Data: 2009-06-30 07:45:06
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > jeżeli przełączam między żródłami (w tej chwili Scart1 i Scart2) to wszystko
    > jest brane z jednego źródła więc idąc dalej jeżeli obraz będzie na HDMI1 a
    > dźwięk na PC IN to albo obraz albo dźwięk
    >
    > ale tak jak pisałem przy dwóch portach HDMI jest gniazdo na jacka więc nie
    > będzie problemu - dzięki

    Nie wiem po co bawić się w dodatkowe kable. Mam połączony komputer z
    telewizorem Sony poprzez przejściówkę DVI -> HDMI i nie potrzeba
    dodatkowych kabli. Dźwięk i obraz wędruje jednym kablem.

  • 20. Data: 2009-06-30 07:47:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem po co bawić się w dodatkowe kable. Mam połączony komputer z
    > telewizorem Sony poprzez przejściówkę DVI -> HDMI i nie potrzeba
    > dodatkowych kabli. Dźwięk i obraz wędruje jednym kablem.

    Jaka karta graficzna?