  • 1. Data: 2009-06-15 10:00:03
    Temat: jak połączyć PC z TV?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Witam,
    chciałbym podłączyć PC do TV może cie podpowiedzieć jak to najlepiej zrobić?
    Warunki:
    PC:
    - obraz wyjście DVI
    - dźwięk wyjście - tutaj mam kilka portów "jack" opisanych jako: FRONT,
    SIDE, REAR i CTR BASS
    TV (SONY BRAVIA)
    - jest wejście opisane jako PC IN w którym jest port D-SUB i JACK
    - są też inne wolne porty np HDMI ale nie wiem jak to pożenić z dźwiękiem bo
    przejściówkę DVI/HDMI widziałem

    Kabla/i potrzebuję około 10m
    połączenie będzie wykorzystywane sporadycznie - nie potrzebuję tutaj nie
    wiadomo czego - bele by obejrzeć

    Adam

  • 2. Data: 2009-06-15 11:09:03
    Temat: Re: jak połączyć PC z TV?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo przejściówkę DVI/HDMI widziałem
    >
    > Kabla/i potrzebuję około 10m
    > połączenie będzie wykorzystywane sporadycznie - nie potrzebuję tutaj nie

    obraz DVI/ HDMI a dźwięk jack stereo(front)

    obraz D-Sub a dźwięk jack stereo

    ja osobiście wybrałbym HDMI

  • 3. Data: 2009-06-15 11:32:16
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > obraz DVI/ HDMI a dźwięk jack stereo(front)

    tutaj mam wątpliwości czy będę to samo widział i słyszał - chociaż
    sprawdziłem: przy dwóch portach HDMI jest obok gniazdo na jacka

    > obraz D-Sub a dźwięk jack stereo
    >

    > ja osobiście wybrałbym HDMI
    co zyskuję?

    Adam

  • 4. Data: 2009-06-15 13:02:33
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > tutaj mam wątpliwości czy będę to samo widział i słyszał - chociaż
    > sprawdziłem: przy dwóch portach HDMI jest obok gniazdo na jacka

    A dlaczegóż to ?

  • 5. Data: 2009-06-15 13:23:34
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczegóż to ?
    jeżeli przełączam między żródłami (w tej chwili Scart1 i Scart2) to wszystko
    jest brane z jednego źródła więc idąc dalej jeżeli obraz będzie na HDMI1 a
    dźwięk na PC IN to albo obraz albo dźwięk

    ale tak jak pisałem przy dwóch portach HDMI jest gniazdo na jacka więc nie
    będzie problemu - dzięki

    Adam

  • 6. Data: 2009-06-15 15:13:56
    Od: bocian <b...@w...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > obraz DVI/ HDMI a dźwięk jack stereo(front)
    >
    > obraz D-Sub a dźwięk jack stereo
    >

    > ja osobiście wybrałbym HDMI

    U mnie z DVI audio idzie na HDMI.

  • 7. Data: 2009-06-15 17:54:55
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "bocian" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kot Prezydenta pisze:
    > U mnie z DVI audio idzie na HDMI.

    Czy masz to jakoś podpięte oddzielnie?
    ja widze ze DVI wychodzi z karty graficznej i nie widzę możliwości żeby do
    tego podpiąć dźwięk.
    chyba że just jest tam automagicznie a nie mam jak tego sprawdzić bo nie mam
    żadnego kabla

    Adam

  • 8. Data: 2009-06-15 18:07:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "bocian" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy masz to jakoś podpięte oddzielnie?
    > ja widze ze DVI wychodzi z karty graficznej i nie widzę możliwości żeby do
    > tego podpiąć dźwięk.

    Niektóre Radeony DVI mają możliwość wyprowadzenia dźwięku po tym złączu, za
    pomocą specjalnej przejściówki na HDMI.

  • 9. Data: 2009-06-15 18:09:05
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

> [...]
    > tego podpiąć dźwięk.
    > chyba że just jest tam automagicznie a nie mam jak tego sprawdzić bo nie

    Już znalazłem Radeon X550 ma wyjście DVI-I czyli tylko obraz. DVI-D jest w
    pełni zgodny z HDMI.

    Są może jakieś przejściówki żeby do tego podpiąć dźwięk? Zawsze to jeden
    kabel mniej!

    Adam

  • 10. Data: 2009-06-15 18:21:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > pełni zgodny z HDMI.
    >
    > Są może jakieś przejściówki żeby do tego podpiąć dźwięk? Zawsze to jeden

    Są, ale może się okazać że taniej wyjdzie kupić nowszą kartę z hdmi, a i
    efekt będzie lepszy.