  • Data: 2013-06-09 18:08:34
    Temat: Re: jak podpiąć fdd 5,25"
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil" <n...@t...pl> wrote in message
    news:51b35cbf$1$1455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Od dawna nie uzywam, ale mam. Mam komputer z takim napędem,
    > dyskiem 512 MB i Win 3.11 PL. To pamiątka. Mój pierwszy.

    No i co z tego wynika dla dyskusji że masz coś takiego?
    Co to zmienia przy pytaniu "po co komu stacja 5.25"?

    > A o Twoim poziomie świadczy spacja przed pytajnikiem.
    > Nie zauwazyłem tego wcześniej bo juz byłbyś w KF.

    Ależ nie powtrzymuj się... :-) No dawaj śmiało!

    > Takie pytanie zawsze jest nie na miejscu.
    > Autor wątku pytał jak podłączyć, a Tobie nic do tego po co.

    Nie Tobie decydować jakie pytanie jest na miejscu a jakie nie...
    Nie jesteś autorytetem w dziedzinie kultury ani policjantem
    żeby kogoś upominać tutaj za zadanie rzeczowego pytania
    które mogło naprowadzić autora wątka na lepszą drogę pomocy.