eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ?Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    Date: Fri, 17 Jun 2011 16:45:00 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <itfp9f$eu5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    <itf4s0$cae$1@inews.gazeta.pl>
    <123vsv0w5hbpm$.1ijsrb333uol1$.dlg@40tude.net>
    <itf5n2$ear$2@inews.gazeta.pl>
    <11wkih7rwi95j.ph2t638emy62$.dlg@40tude.net>
    <itf84b$m91$1@inews.gazeta.pl> <itflhn$46u$1@inews.gazeta.pl>
    <itfmb1$6ci$1@inews.gazeta.pl> <itfovh$e0f$1@inews.gazeta.pl>
    <itfp28$ed8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adda199.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308321903 15301 79.184.52.199 (17 Jun 2011 14:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jun 2011 14:45:03 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376746
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości
    news:itfp28$ed8$1@inews.gazeta.pl...
    >> nie bój sie, nie informuje, wbrew pozorom producent przewidział możliwość
    >> skręcania samochodem z czujnikami cisnienia opartymi na ABSie.
    >
    > konrety podaj

    konkrety to pewnie są tajemnicą danego producenta, ale z duzym
    prawdopodobieństwem można stwierdzić, ze ubytek cisnienia zwykle następuje w
    jedyn kole w jedym czasie, a kołą są 4
    Można więc z duzym prawdopodobieństwem założyć, ze skoro przednie koło
    jedzie po mniejszym promieniu, to tylne też i można te wartości porównać i
    skompensować, zwlaszcza, ze cały system działa w oparciu o uśrednianie
    prędkości z jakiegoś odcinka i skorelować to z pewnymi zakresami prędkości,
    dla których kąt skrętu przy prędkościach 5 km/h może być inny i dla
    prędkości podróżnych też innych.
    Nie wspominam już o tak banalnym rozwiązaniu jak ... np. odczyć kata skrętu
    z ... czujnika kąta skrętu

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: