  • 31. Data: 2011-07-05 21:07:54
    Temat: Re: jak on to zrobił ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Excite,

    Tuesday, July 5, 2011, 8:26:56 PM, you wrote:

    > Ta jasne. To wypytaj ją dokładnie co wtedy zrobiła. Jestem niemal pewien
    > że chodziło o niekontrolowaną zmianę pasa ruchu czyli np. skręcała z
    > pasa lewego a chciała skończyć ten manewr na pasie prawym.

    Jeśli pasy skrętu nie są wyznaczone na samym skrzyżowaniu, to nie
    znajdziesz przepisu, który nakazywałby kończenie skrętu w lewo na
    lewym pasie. Uważaj tylko na skręcających w prawo z naprzeciwka.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-07-05 21:12:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:1764306247.20110705210754@pik-net.pl>:

    > Uważaj tylko na skręcających w prawo z naprzeciwka.

    Zwłaszcza, gdy skręcasz na sygnalizatorze S-3 ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2011-07-05 21:53:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Jul 2011 16:30:53 +0200, Dysiek

    > ale zdawac po 3-5 razy to lekkie przegiecie. Nie spotkalem
    > jeszcze egzaminatora, ktory uwalilby za nic

    Zaiste. Doświadczeń maszzz.... że hoho. :P

    > (przeciez w autach sa kamery - mozna sie odwolywac!).

    Śmiechu warte.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 34. Data: 2011-07-05 21:56:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 05 Jul 2011 20:26:56 +0200, Excite

    > Ta jasne. To wypytaj ją dokładnie co wtedy zrobiła. Jestem niemal pewien
    > że chodziło o niekontrolowaną zmianę pasa ruchu czyli np. skręcała z
    > pasa lewego a chciała skończyć ten manewr na pasie prawym.

    Nie, był tylko jeden pas do skrętu w lewo i dwa odbiorcze.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-07-05 22:35:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, July 5, 2011, 9:12:10 PM, you wrote:

    > Zwłaszcza, gdy skręcasz na sygnalizatorze S-3 ;-)

    Nie widzę nic w wątku o S-3 - coś przegapiłem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-07-05 22:36:59
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    > Jeśli pasy skrętu nie są wyznaczone na samym skrzyżowaniu, to nie
    > znajdziesz przepisu, który nakazywałby kończenie skrętu w lewo na
    > lewym pasie. Uważaj tylko na skręcających w prawo z naprzeciwka.

    Zgadza się, jednak jeśli ktoś inny skręca z pasa prawego to zajechanie mu
    drogi jest błędem przerywającym egzamin. Na pewno albo były pasy wyznaczone
    albo zajechała komuś drogę. Gdyby dostała wynik negatywny za nic to mogła by
    złożyć odwołanie. Skoro tego nie zrobiła to znaczy że ma swiadomość swojego
    błędu tylko bajki znajomym opowiada.

  • 37. Data: 2011-07-05 22:38:47
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał
    > Nie, był tylko jeden pas do skrętu w lewo i dwa odbiorcze.

    I pewnie nie odowołała się od wyniku ? Na zapisie z kamery wyszło by ile
    prawdy jest w jej opowieści.