  • 81. Data: 2009-10-05 20:59:17
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    BartekZX9R pisze:

    > W dalszym ciagu nie widze zwiazku z iloscia. Ale moze razi Cie slowo
    > "popisywanie"? Jakos tak na szybko nie znalazlem lepszego :)
    Powtorze, ale poraz ostatni, popisywanie to robienie czegos wyjatkowego
    a nie powszedniego. Dzisiaj nazwalbym popisem piekne >20m endo.
    Zebys dobrze zrozumial, jak Carey Hart zrobil pierwszego backflipa w
    2000r to wydawalo sie to cudem, dzisiaj nie ujmujac nikomu, backflipa
    skacze m.in. nasz Bartek Oglaza. Czaisz roznice miedzy popisem a
    _zwyczajna_ rzecza? Jak jeszcze nie, to prostszego przykladu nie znam.

    > Ja nie neguje, twierdze, ze latanie w miescie jest bezsensu, niebezpieczne i
    > glupie.
    Przeczysz sam sobie. Ale czytajac Twoje posty z prm i pms to nic nowego..

    > NIE MA!!:) Kiedys byly jadac od strony Brzezin do Koluszek ale po jakims
    > czasie sie popsuly.
    To na chuj Ci ZXR? Po miescie wystarczy skuter 50-125 wiec?

    > Ja tego tak nie widze, nie ma fajny - fajniejszy.
    znowu sobie przeczysz, ale troche mniej niz wyzej.

    > Ale czesc zachowan jest po prostu niezbyt madra.
    Ze zacytuje klasykow: " A kim Ty kurwa jestes" zeby oceniac zachowania
    innych?

    > Mam chyba i dopoki ktos mi po odciskach nie depce to luzik.
    Uwazaj, zebys nie nadepnal komus na odcisk Ty :)

    > ALe latania na gumie po miescie nie trawie :)
    A to jest to "Ja nie neguje" - rozumiem, co na to lekarze?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 82. Data: 2009-10-05 21:30:11
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "mzmich88" napisał:

    > Czesc, No niestety - buty trzymaja i to ostro, prakczynie nie moge
    > przycisnac hamulca,

    *** To normalne przy nowych butach. Kolega crossowiec ma na to podobno dobry
    sposob- trzy- cztery godziny na rowerze treningowym w butach i ukladaja sie
    elegancko. Meczace ale ponoc skuteczne.

    > wszystko probuje kontrolowac manetka gazu. Puszczenie gazu przy
    > przelozeniu na jedynce praktycznie dziala jak nacisniecie hamulca.

    *** Przy wysokim biegu, duzym speedzie i blisko przegiecia samo zamkniecie
    gazu moze nie zadzialac. Mimo wszystko warto miec hampel na podoredziu
    chociazby jedynie do uzycia w trybie "panic". Poza tym pamietaj zeby ladujac
    nie robic tego na zamknietym gazie, bo to grozi jeszcze gorszym kuku niz
    plecy. Predkosc i umiarkowany ciag stabilizuja, a zamkniety gaz w
    zestawieniu z lekko skreconym kolem moze doprowadzic do zabrania przodu i
    gleby z trudnymi do przewidzenia konsekwencjami.

    W chwili obecnej z jedynki bez problemu idzie bez sprzegla w pozycji
    > stojacej - pewnie ze 10-20 cm ale i tak mam wrazenie ze juz stoi w pionie,
    > z dwojki z pewnym zakresie obrotow po przesunieciu sie na siedzisku
    > wystarczy poluzowac, amor sie ugnie po odkreceniu takze w gore.

    *** Cwicz z dwojki i z gazu- wszystko bedzie sie dzialo plynniej i bardziej
    elegancko- szybciej tez zaczniesz zmieniac biegi.

    > Zastanawiam sie powaznie nad stelazem - jednak jak poradzic sobie z jego
    > konstrukcja - jesli nawierzchnia jest miekka - musialby byc nietypowy.

    *** Ano wlasnie- moze to i dobre w streecie, ale w enduraku na miekkim tylko
    moze spowodowac kuku.

    > Gdybyscie mieli jakies jakis pomysl na szybka bezpieczna nauke - jakies
    > porade - czekam na info,

    *** Calkiem bezpiecznie nie bedzie nigdy i lepiej zeby nie bylo za szybko.
    Cwiczenie czyni mistrza- eksternistycznie ani korespondencyjnie sie nie da.
    Pozdr
    JArecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 83. Data: 2009-10-05 21:52:18
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee? [OT]
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał

    > Kupuje tekst - Winkelmeister ohne Kurven :DDD
    > Piekne :)

    *** Ramsztajn moglby z tego niezly hicior zrobic :)

  • 84. Data: 2009-10-05 21:53:34
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 18:57, "mzmich88" <U...@p...fm> wrote:
    > Cos mi chodzi ten stelaz kolo
    > glowy - jutro zrobie szkic - moze sie cos dorobi. Gdybyscie mieli jakies
    > jakis pomysl na szybka bezpieczna nauke - jakies porade - czekam na info,
    ten stelaż, to nie jest chyba najlepszy pomysł - po pierwsze primo,
    nigdy nie nauczysz się balansu i zrównoważonego wychyłu w pion, bo
    zawsze gdzieś w podświadomosci będziesz miał przebłysk "ech, jakby co,
    mam stelaż" , po drugie secundo, w większości wypadków zawadzenie
    stelażem o glebę, jadąc w pionie przy większej prędkości, skończy się
    wychyłem motocykla na bok i glebą, bo odbijesz się tymże stelażem od
    podłoża. Nie patrz tu na stunterów, bo im ten stelaż służy do zupełnie
    czego innego - wkładanie stopy przy cyrklach na gumie, ewentualnie
    statyczny burn-out w pionie... Tobie się nie przyda. Poza tym, jeśli
    mowa o enduro jaką długość stelaża chcesz przyjąć i kąt jego
    wychyłu? ... używając tegoż na asfalcie, możesz przyjąć, że
    powierzchnia jest równa i nie ma uskoków, wgłębień, górek... a w
    terenie/na miękkim? jak? idziesz na kapciu po pofałdowanej,
    niejednokrotnie miękkniej powierzchni, i chcesz walić tym stelażem raz
    po raz o podłoże pionując bike'a? ok, ale to wymaga więcej wprawy, niż
    sama jazda na gumie bez stelaża, bo inaczej, patrz wyżej, wywalisz się
    z pionu na bok.

    Poczytaj jeszcze raz uważnie podpowiedź Ken'aLee, mądrze Cię Kolega
    kieruje, zacznij na czymś w miarę równym i trawiastym, nie za twardym
    (upadek) i nie za miękkim (wyrwanie motocykla do pionu mozliwie bez
    buksowania koła), zaczynaj z dwójki i balansuj ciałem, nie wiem czy
    chcesz wyrywać na kapcia stojąc czy siedząc, to podobne, ale ciut
    odmienne techniki, nie wiem czy chcesz stawiać z gazu czy strzelać z
    klamki sprzęgła (to zupełnie dwie różne bajki i dwa różne zachowania
    motocykla...) , w enduraku próbuj wykorzystać moment odbijania
    przedniego zawieszenia i lekko pociągać kierownicę w kierunku klatki
    piersiowej w momencie odwijania rolgazu/strzału z klamki... a później
    balans, balans, balans... i masa korekt gazem i nachylaniem tułowia
    względem motocykla... z jedynki na początku będzie szybciej i
    gwałtowniej, ale za to krócej i da szybszy efekt żabich skoków, z
    dwójki łagodniej i dłużej, za to prędkości i siły wychylające będą
    wyższe... tak jak pisze KenLee - ćwiczyć, ćwiczyć, jeszcze raz
    ćwiczyć... i jeśli naprawdę chcesz, nauczysz się :-) Powodzenia!

    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 85. Data: 2009-10-05 22:06:10
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 17:19, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Alez prosze bardzo
    > Uniejowska 4a/33 przyjedz pogadamy o moich Rodzicach
    nie ja do ciebie posrańcu, tylko ty do mnie, ja nie jestem dostawcą
    pizzy (z całym szacunkiem dla tych dzielnych gości...)...

    > I nie nazywaj mnie w ten sposob bo ja na razie w zaden sposob ci nie
    > ublizalem
    co? psia duma urażona?

    > J.w.
    j.w posrańcu... co, strach obleciał filozofie?

    > Szczekanie to nazwa dyskusji ?
    > I wszystko jasne.
    człowieku, wogóle nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz
    zielonego pojęcia, nawet się nie odzywaj... a nie sadzisz się tu jak
    basza turecki,
    jeździj sobie jak chcesz i gdzie chcesz, ale daj się innym czegoś
    nauczyć i rozwijać... głupie? a może ty zjadłeś już wszystkie
    rozumy???
    ... i wzorem Rogala zacytuję klasyków... "nie chce mi się z tobą
    gadać..."

  • 86. Data: 2009-10-05 22:38:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-06 00:06:10 +0200, Bart z Uc <b...@p...onet.pl> said:

    > nie ja do ciebie posrańcu, tylko ty do mnie, ja nie jestem dostawcą
    > pizzy (z całym szacunkiem dla tych dzielnych gości...)...

    (i tym podobne, których aż żal cytować)

    Napiszę może dosadnie, ale szczerze - abstrahując od meritum dyskusji,
    to zachowujesz jak się kmiotek - doprawdy poziom godny takiej jednej
    dzikiej pieczarki, która się większości z wora nie wychyla. Bywały tu
    ostre dyskusje, ale takie rzucanie wyzwiskami jest gówniarskim sposobem
    udowadniania swoich racji. Panuj nad klawiaturą, bo to nie forum Onetu.

    PS. Pierdoli mnie serdecznie jakimi wyzwiskami mnie obrzucisz, jak apel
    nie dotrze, to trudno, może to były zmarnowane bajty.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 87. Data: 2009-10-05 22:48:40
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 00:38, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > PS. Pierdoli mnie serdecznie jakimi wyzwiskami mnie obrzucisz, jak apel
    > nie dotrze, to trudno, może to były zmarnowane bajty.
    ...chamstwo trzeba zwalczać Chamstwem i godnością osobistą ;-) (hint->
    kilka postów wcześniej owego wątku...)
    ... a ja swoje: posraniec to posraniec i nic z tym nie zrobisz,
    choćbyś tego głośno nie nazywał ;-)
    bajty nie zmarnowane, powiedziałem co miałem do powiedzenia na ten
    temat i już więcej nie będę ;-) bowiem czuję się skarcony ;-)
    i nie interesuje mnie co Ciebie pierdoli ;-) (zakładam, że Ty, to
    mężczyzna ;-))

    Również pozdrawiam serdecznie ;-)

  • 88. Data: 2009-10-06 06:24:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekZX9R napisał(a):
    > Jezdze, a Ty co robisz ze swoim?

    Onanizuje sie przy nim.

    > Dla mnie to jest srodek transportu taki sam
    > jak auto.

    Wpisze se to w siga. Kto to tak ladnie niedawno napisal, ze dozylismy
    czasow ze na moturach jezdza cioty i pedaly?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 89. Data: 2009-10-06 06:37:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:
    > Napiszę może dosadnie, ale szczerze - abstrahując od meritum dyskusji,
    > to zachowujesz jak się kmiotek - doprawdy poziom godny takiej jednej
    > dzikiej pieczarki,

    a ja go lubie

    > która się większości z wora nie wychyla. Bywały tu
    > ostre dyskusje, ale takie rzucanie wyzwiskami jest gówniarskim sposobem
    > udowadniania swoich racji. Panuj nad klawiaturą, bo to nie forum Onetu.

    i chuj w dosadność szczelił. rozmyśliłeś się?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 90. Data: 2009-10-06 06:41:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Znaczy latanie na kole po ulicach jest ok? To moze dlatego w tym roku paru
    > koles nawinelo sie na slupy podczas gumowania.

    uprzejnie poproszę o udowodnienie mi powyższej tezy. może być artykuł
    prasowy.