  • 31. Data: 2009-10-05 09:54:23
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 11:24, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Po ulicach, o ulicach.> To nie boli. Bo widze, ze najprostsza i najprawdziwsza
    odpowiedz- "dla

    > Racja, tyle, ze odzywa sie czlowiek _jezdzacy_takze_na cbr1000 jest roznica?
    > Czerpiesz przyjemnosc z jazdy na jednym kole _po ulicach_?
    o przyjemności napisałem w poprzednim poście _jasno i
    wyraźnie_ ....BTW, jako ten_doświdaczony_ dostrzegasz różnicę między
    cbr1000 a cb1000r...???

    > Byles,widziales co poniektorych z tego towarzystwa? Jesli nie, to po co sie
    > teraz odzywasz? Ja parokrotnie bylem i juz dziekuje. Nie bawi mnie
    > lansowanie sie za pomoca motocykla.
    > A o tym gronie bylo swego czasu w Lodzi kiedy policja regularnie ich
    > sprawdzala i to nie z powodu grzecznej jazdy.
    > Zapomniales, ze ja _tu_ mieszkam.
    może i _tu_ mieszkasz i co z tego? ja bylem, widziałem, znam i zadaję
    się z Nimi... Ci _poniektórzy_ lansujący się to przy Tobie pewnie
    leszczyki, biorący tylko udział w MMP, inni zgarniający górne miejsca
    w SFF (wiesz chociaż co to takiego?)
    to że mają wspólną pasję, doświadczenia, którymi się wymieniają,
    rozmawiają, wspólnie się uczą i jeżdżą (nie, nie z Tobą, nikt nie
    będzie na Ciebie czekał...) pomagają sobie wzajemnie, razem serwisują
    swoje motocykle i spotykają także poza tematami "moto", a że akurat
    takie miejsce? dobre jak każde inne... i co? żal Cię ogarnął, że kiedy
    Ty się tam pojawiłeś nie było szału??? ojej... no przykro mi
    bardzo.. :-)

    KenLee... kolega tego nie złapie, endurak rodzi skojarzenia z brudnym
    usyfionym zatyranym parchem do kulania po łące za stodołą, łatwym i
    przyjemnym pyrkaniem po leśnej dróżce... a _jazda_ na litrowym moto...
    pożyjemy - zobaczymy ;-) nawet mu tego nie tłumacz - i tak wie
    lepiej :-)

    > Jakbys zajzal do chociaz jednego mojego postu w ktorym pisalem po co kupilem
    > 9 to bys wiedzial.
    ...yyy bo z nadmiaru doświadczenia i przerostu umiejętności rowaliłeś/
    dałeś rozwalić swoją gsxefę...??? :-)

    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 32. Data: 2009-10-05 09:54:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > Przy tej mocy z samego gazu raczej nie pójdzie, więc będziesz musiał
    > "strzelić" ze sprzęgła.

    eee wydaje mi sie ze KLX to z palcem w dupie wstanie na kolo z samego
    gazu :) Tak jak mowisz, rozpedzasz sie, odpuszczasz gaz nagle zeby przod
    lekko zanurkowal i ogien. Z wyczuciem oczywiscie :) I przesun dupe do
    tylu, to pomoze w poderwaniu przodu. I koniecznie z zolwiem na plecach
    nie mowiac o kasku, butach i rekawiczkach. No i zeby Ci ktos jeszcze
    foty trzaskal, bedziesz se mogl poogladac jak bedziesz w gipsie ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 33. Data: 2009-10-05 09:59:32
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    BartekZX9R pisze:

    > Zreszta z popisywania sie, to ja wyroszlem jeszcze w podstawowce.
    > BTW samochodem tez jezdzisz np poslizgami w zakretach?
    Popisywac? lataniem na kole?
    hmm popisywac sie mozna bylo jak w lodzi byly 3 motocykle a nie 100
    latajacych na kole.
    Z reszta nie jestem obiektywny, ale lecacy motocykl na kole po prostu
    ladnie wyglada. A jak Ci zal dupe sciska, ze tak nie latasz to moze sie
    naucz bo to duzo funu dostarcza :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 34. Data: 2009-10-05 10:00:25
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w Twoim przypadku sie przyda :) Strasznie Cie pelno w kazdym watku i
    > wszedzie wtracasz swoje 3 grosze,
    Jestes pewien ze w kazdym? Musze przejzec archiwum

    >a w tym watku wypowiadasz sie o czyms o czym nie masz pojecia.
    Oczywiscie.

    >Przyznaj sie: nie potrafisz jezdzic. I juz.
    Oczywiscie. Ale caly czas sie ucze. A na 9 jest latwiej niz na imbryku.

    > Dzidowanie na moturze jest super. Tez bym chcial umiec. Nie umiem, ale
    > rozumiem tych co to potrafia i robia.
    Dziduje po ulicach? Rozumiesz tych co _dziduja_ po ulicach?
    Dobrze Cie zrozumialem? Bo jesli tak to ja Cie nie rozumiem.
    I dla porzadku.
    Watkotworca oczywiscie zapytal sie o jazde na kole na motocyklu terenowym
    Ja sie odnioslem do jazdy po ulicach.
    Szczegol ale wazny.
    I nie ja zaczalem OT.

  • 35. Data: 2009-10-05 10:03:31
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 5 Paź, 11:34, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Ty juz umiesz? Jakie to meskie.
    > ROTFL
    podobno umiem (do sprawdzenia w real'u mądralo :-)), ale to nie miara
    męskości, nie w moim wypadku, chyba, że Ty musisz sobie tak ją
    mierzyć...

    > I macie nadal podgiete tablice?
    > Taaa, masz racje. Od dzis jestes moim guru.
    ... błąd, mam blachę prostą i czyściutką jak łza, zresztą, moja blacha
    - moja sprawa i ewentualne konsekwencje

    > I masz ksywke "drechu"?
    tak jest - od dawien dawna z dumą noszę ten pseudonim
    artystyczny ;-) ... jak nie wiesz dlaczego, to zapraszam na "live-
    performance" :-)

    Dreeechu aka Bart z Uc ;-)
    cb1000r
    trx700xx

  • 36. Data: 2009-10-05 10:06:26
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    mzmich88 pisze:
    > Witam. Prosze o porade znawcow tematu. Jak uniknac wywrotki na plecy
    > uczac sie wheelee? Czy jest to element nieoddzowny, wrecz potrzebny aby
    > nauczyc sie prowadzic moto na kole? Sciagnalem kilka filmow
    > instruktazowych - jednak zaden z nich nie pokazuje wprost - jak
    > konkretnie podejsc do nauki. Czy warto dorobic stelaz?
    Ten no, ja tam nie umiem ale jak chcesz sie nauczyc latac na kole to w
    terenie jest to najlatwiejsza nauka bo:
    - miekko
    - wolno
    - szeroko ;)
    A najlepiej jak ktos kto umi pokaze Ci jadac obok/z Toba.
    Bedzie Ci duuuuuuuuzo latwiej.
    A sprzet ktory posiadasz nie zrobi Ci od razu krzywdy ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 37. Data: 2009-10-05 10:06:34
    Od: fimek <f...@u...to.wp.pl>

    > Dołączam się też do głosów potępiających latanie na gumie po publicznych
    > drogach. Przede wszystkim dlatego, że mój motór ma za mało mocy aby
    > podnieść koło w górę :P

    GPZ ze swoimi 60KM dawal rade. Sprobowalem tylko pare razy, coby go
    nie uszkodzic przed sprzedaza, ale dalo sie, choc zupelnie nie czulem
    tej maszyny w locie na tylnym. Ale adrenaliny bylo przy tym ze ho-ho :)
    Oczywiscie szla na kolo tylko po strzale ze sprzegla.
    Wazy mniej niz gsxf ale jednak cos pod 200.

    Pozdro,
    --
    Fimek

  • 38. Data: 2009-10-05 10:07:58
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee? [OT]
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Bart z Uc pisze:

    > tak jest - od dawien dawna z dumą noszę ten pseudonim
    > artystyczny ;-) ... jak nie wiesz dlaczego, to zapraszam na "live-
    > performance" :-)
    Twoja ksywa nie wziela sie z nikad... Szczęka :DDDD

    --
    pozdr
    Rogal

  • 39. Data: 2009-10-05 10:08:35
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-05 11:54:31 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > eee wydaje mi sie ze KLX to z palcem w dupie wstanie na kolo z samego gazu :)

    A faktycznie, mi się skojarzył ten stary i nie zerknąłem do linka, że
    to chodzi o tego nowego. Ten ma szansę z samego gazu, o ile kierownik
    nie jest tłustym wieprzem, jak ja ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 40. Data: 2009-10-05 10:18:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> [...]
    > tylu, to pomoze w poderwaniu przodu. I koniecznie z zolwiem na plecach
    > nie mowiac o kasku, butach i rekawiczkach.

    tu chyba przyda się kompletny buzer. przy wheelee, to jest szansa
    przyjąć motor na klate.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5