  • Data: 2009-10-06 09:58:42
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" napisał:

    > Tey, ale skoro tu z kilkoma kolegami lansujecie (nomen omen) tezę, że na
    > gumie lata się dla własnej przyjemności, to po kiego robić to na ulicach
    > pod centrami handlowymi czy Makdonaldami? Jak się coś robi dla siebie i
    > własnej rozkoszy, to wydawałoby się, że lepszym miejscem będzie jakiś
    > pusty parking, zamknięty odcinek drogi, czy lotnisko, a widzowie,
    > zwłaszcza w kusych spódniczkach, są zupełnie zbędni.

    *** Cwiczenie zajmuje sporo czasu na zasadzie "w-te-i-nazad" i zawsze to
    robilem w lesie na kawalku zapomnianej asfaltowki albo szutru, ale jedno
    jest pewne- jak jezdilem dzien w dzien do roboty, to nawet nie przeszlo mi
    przez mysl, zeby wstawac o pol godziny wczesniej, tylko po to zeby polatac
    na gumie a potem pyrkac do kieratu 50 km/h.
    Mialem na trasie kilka miejsc gdzie mozna to zrobic bezpiecznie i jak nie
    bylo puszek ani pieszych w polu razenia, to poszerzalem sobie w ten sposob
    miche. I walilo mnie to czy ktos patrzy czy nie. Teraz tez jak mnie najdzie
    ochota to nie chowam sie z tym po katach. Tematu pasow, makdonaldow itd nie
    ogarniam, bo nie bywam. Jacy tam jezdza ludzie i o czym gadaja to ich
    sprawa. Za to uwielbiam popatrzyc na mlodziakow ogarniajacych pod marketami,
    moto, deskorolki, bmx-y itp. Porozmawiac nie mialbym z nimi pewno o czym,
    ale nie o to w tym chodzi. Robia cos lepiej niz ja i wieksza czesc
    spoleczenstwa i to jest fajne.

    Ale nie,
    > bez laseczek piszczących z radości i ściągających majtki przez głowę
    > (podobno, niestety nie miałem okazji zaobserwować) dla wielu miszczów gumy
    > to nie to samo (takie spostrzeżenie, żadna tam prawda objawiona).

    *** Byc moze, ale to tylko tlo- jesli robia to dobrze to tym bardziej milo
    popatrzec- zarowno na miszczow jak i laseczki.

    > Tak jeszcze na marginesie - miałem okazję się letko otrzeć o towarzystwo
    > gumiarskie z Wawy i coprawda znajomość to była niezwykle powierzchowna -
    > daleki jestem od zachwytu.

    *** No i git! Nikt Ci z nimi wodki pic nie kaze. Wracasz do swojej Oazy
    koscielnej, klubu aikido, lokalnej gminy czcicieli diabla, czy gdzie tam sie
    dobrze czujesz i tyle. I robisz co uwazasz za fajne.
    Pozdr
    Jareck [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400