  • 41. Data: 2011-09-22 12:23:40
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Mirek Ptak

    > Sygnaturek się nie komentuje ;)

    ...z litości. ;)

  • 42. Data: 2011-09-22 12:35:10
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To już pijany ślepiec prowadzi lepiej ... mam i czegoś gorszego to ciężko
    > znaleźć :(

    heh myslalem o tym, ale to ma byc proste urządzenie tylko do nawigowania
    jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
    ale Sigis czy iGo to srednie są jesli chodzi o mapy i poi

  • 43. Data: 2011-09-22 12:42:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:35:10 +0200, Amir napisał(a):

    > heh myslalem o tym, ale to ma byc proste urządzenie tylko do nawigowania
    > jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
    > ale Sigis czy iGo to srednie są jesli chodzi o mapy i poi

    Tylko dla użytkowników ze średnim IQ i poniżej (czyli takich co nawet nazwy
    nie znają)
    Mapy wszystkich programów zagranicznych pochodzą z dwóch możliwych źródeł,
    a mapy Sygica nawet z obydwu.
    POI można przenieść do dowolnego programu. Albo pobrać sobie już w
    odpowiednim formacie z jednej z setek stron w internecie. Choćby - żeby
    daleko nie szukać - tej:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_poi&view=fron
    tpage&Itemid=107

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 44. Data: 2011-09-22 12:46:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak by na tableta byl Garmin albo Automapa to jeszcze
    > ale Sigis czy iGo to srednie są jesli chodzi o mapy i poi

    Żartujesz prawda?
    Chyba że chodzi Ci o Igo na adroida, którego nie ma w pełnej wersji, a tylko
    okrojne i uproszczone Igo Amigo.
    Ale do map i poi (np. TeleAtlasa, ale możesz sobie wgrać też inne) nadal nie
    bardzo się można przyczepić, a już stawianie go w jednym rzędzie z Sygisem
    to jakiś joke.

  • 45. Data: 2011-09-22 13:11:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >I tak i nie ... nawet przy sprzedaży profesjonalnej obowiązuje 14 dni
    >roboczych na decyzję w sprawie wymiany/naprawy.

    No nie bardzo - obowiazuje rekojmia - na warunkach umownych.
    W KC chyba nie ma sprecyzowanego ile wynosi czas, jesli nie umowiono
    sie inaczej.

    Ba - nawet z konsumentem to 14 dni jest na _ustosunkowanie_ sie do
    reklamacji.
    Sprzedawca moze powiedziec ze uznaje niezgodnosc i bedzie naprawial
    ... a naprawa musi potrwac :-)

    >Nie dotyczy to towarów z zewętrzą gwarancją producenta bo wtedy
    >sprzedawca nie musi tego przyjmować do sibie na gwarancji.

    Nie naciagasz troche ? Nawet firma moze reklamowac gdzie chce,
    najwyzej sprzedawca odpowie ze sprawa go juz nie dotyczy.
    A czy naprawde nie dotyczy to dopiero sady zawyrokuja ... oczywiscie o
    ile bedzie sie komus chcialo doprowadzac do sprawy sadowej jesli moze
    naprawic u gwaranta :-)

    Rzecznik jest dla konsumentow, nie dla firm :-)

    J.

  • 46. Data: 2011-09-22 13:33:54
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    > No nie bardzo - obowiazuje rekojmia - na warunkach umownych.

    To można wyłączyć art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego

    > W KC chyba nie ma sprecyzowanego ile wynosi czas, jesli nie umowiono sie
    > inaczej.

    No właśnie nie wiem do końca ale prawnik potwierdził że jest 14 dni na
    rozpatrzenie reklamacji.

    > Ba - nawet z konsumentem to 14 dni jest na _ustosunkowanie_ sie do
    > reklamacji.
    > Sprzedawca moze powiedziec ze uznaje niezgodnosc i bedzie naprawial ... a
    > naprawa musi potrwac :-)

    Poczytaj dokładnie, ma 14 dni na stwierdzenie czy sprzęt jest wadliwy czy
    nie, jeśli wadliwa ma wymienić/dać naprawiony albo zwrócić kasę, tu wybów
    już zależy od sprzedawcy.

    > Nie naciagasz troche ? Nawet firma moze reklamowac gdzie chce, najwyzej
    > sprzedawca odpowie ze sprawa go juz nie dotyczy.

    Mam rację bo przy sprzedaży profesjonalnej z założenia towar jest
    sprzedawany do dalszej odsprzedaży i dopiero odbiorcy detalicznemu wystawina
    jest karta gwarancyjna podbita przez sprzedawcę a tylko detalista może
    reklamować z tyłułu niezgodności towaru .... Profesjonalista może jedynie
    przyjąć towar i ile zewnętrny serwis nie może naprawić sprzętu (np. brak
    części) i wystawi dokument "akceptacji wymiany drogą dystrybucyjną"

    > A czy naprawde nie dotyczy to dopiero sady zawyrokuja ... oczywiscie o ile
    > bedzie sie komus chcialo doprowadzac do sprawy sadowej jesli moze naprawic
    > u gwaranta :-)

    O ile mi wiadomo to jeśli sprzedaż odbyła się na poziomie profesjonalnym
    (firma<>firma) to przegra :)

    > Rzecznik jest dla konsumentow, nie dla firm :-)

    Dokładnie

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 47. Data: 2011-09-22 13:36:29
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    > Mapy wszystkich programów zagranicznych pochodzą z dwóch możliwych źródeł,
    > a mapy Sygica nawet z obydwu.

    Chyba sobie żartujesz :) do tego mapy można kupować w różnych wersjach jeśli
    chodzi o dokładność nie mówiąc o tym że i tak potem są obrabiane już po
    zakupie.

  • 48. Data: 2011-09-22 13:41:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Chyba sobie żartujesz :)

    Po prostu gada głupoty, jak zwykle.
    Do samego I-go źródła są trzy: TA, Navteq i dostawcy lokalni.

  • 49. Data: 2011-09-22 14:13:33
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    wiadomości news:j5f6t6$uu1> Po prostu gada głupoty, jak zwykle.
    > Do samego I-go źródła są trzy: TA, Navteq i dostawcy lokalni.

    Ten temat znam od podszewki bo żona studiowałą ten temat a po studiach
    pracowała ładne parę lat nad mapami do tego prowadzi obecnie szkolenia dla
    AM więc można powiedzieć że mam informacje z pierwszej ręki.
    Powiem że sam zakup mapy to dopiero 20-30% tego co wychodzi finalnie no
    chyba że ktoś idzie na łatwiznę i puszcza nieobrobiony budel.

  • 50. Data: 2011-09-22 15:01:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 14:13:33 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > Powiem że sam zakup mapy to dopiero 20-30% tego co wychodzi finalnie no
    > chyba że ktoś idzie na łatwiznę i puszcza nieobrobiony budel.

    AM, to wiele tłumaczy, w końcu najbardziej dorobiony program na rynku
    <ROOOOOOTFL!!!!!!>