  • 11. Data: 2011-09-21 13:47:20
    Temat: Re: jak? nawigacj? do 1500z??
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 21-09-2011 o 13:06:48 Chris <a...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:j5cbp4$qpt$1@news.dialog.net.pl...
    >
    >> Podaj podstawę prawną.
    >
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=321

    Fajnie masz, stosujesz przepisy które w tym przypadku nie obowiązują

  • 12. Data: 2011-09-21 14:08:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    ory=321
    > Fajnie masz, stosujesz przepisy które w tym przypadku nie obowiązują

    Bo w temacie nie było nic o obrocie profesjonalnym, dopiero potem poszła
    informacja o sprzedaży na FA

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 13. Data: 2011-09-21 14:10:26
    Temat: Re: jaką nawigację do 1500zł?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > 99% towaru jest z Chin :)

    prawda i nie mam nic przeciwko sam importuję :) ale nie elektronikę, tylko
    coś co się raczej nie psuje, albo naprawa łatwa.

    > Ja większośc kupuję z FA a resztę wywalam bo za 20-50 zł nie chce mi się
    > biegać :) wiem powinienm reklamować ale szkoda mi czasu i paliwa na to :)
    > druga sprawa że kupuję w sprawdzoych firmach gdzie nie robią problemu z
    > serwisem.

    Pismo dziś napisałem do nich narazie w delikatniej formie ze zwrotką,
    i prośbą o odp. pisemną, ale co poźniej? Zleją się bo tego jestem pewnien,
    nieraz to przerabiałem.

    Do radcy prawnego się udać? warto?
    z doświadczenia wiem, ze lepiej delikatnie to zalatwiac, chociaż
    dokumentację zbieram juz.

    NavRoad zrobił się z PL znany, sporo na reklamę wydają a tu masz taki numer
    odwalają.

    Z jedną firmą męczę temat przez kancelarię juz 3 rok, sprawa ma sie o kilka
    tys i dupa jak narazie.

  • 14. Data: 2011-09-21 14:11:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:08:37 +0200, Chris napisał(a):

    > Bo w temacie nie było nic o obrocie profesjonalnym, dopiero potem poszła
    > informacja o sprzedaży na FA

    ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który
    sam cytujesz.
    O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-09-21 14:40:18
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    > ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który
    > sam cytujesz.
    > O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.

    I tu się mylisz .... poza tym nie spamuj ...

  • 16. Data: 2011-09-21 14:42:19
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > ale jeszcze oprócz tego masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu
    który
    > sam cytujesz.
    > O ogólnej znajomości przepisów nawet nie chce mi się pisać.

    Jak Ty byś to rozegrał sprawę, aby oddali produkt sprawny nie przeginając
    z czasem serwisowania kilkumiesięcznym?

  • 17. Data: 2011-09-21 14:43:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-21 09:05, *Amir* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Moje wymagania minimum 5 cali, podłaczenie zewnęrznej anteny, i mozliwie
    > najlepsza widocznośc w słońcu. Garmin czy TomTOm? który model urządzenia?

    http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    go-live-1005-europe/

    Live świetna sprawa - polecam.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 18. Data: 2011-09-21 15:03:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:40:18 +0200, Chris napisał(a):

    > I tu się mylisz .... poza tym nie spamuj ...

    no tak, jeszcze używanie słów których się nie rozumie.
    Nie wygląda to dobrze, oj nie...

  • 19. Data: 2011-09-21 15:05:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:42:19 +0200, Amir napisał(a):

    > Jak Ty byś to rozegrał sprawę, aby oddali produkt sprawny nie przeginając
    > z czasem serwisowania kilkumiesięcznym?

    Po pierwsze nie odpowiadałem tobie.
    Po drugie - ciężko powiedzieć. Na pewno trzeba zacząć od przeczytania -
    DOKŁADNEGO - warunków gwarancji. Bo to może być kluczowe.
    I jeszcze co napisali na kwitku przyjęcia do naprawy.
    Po trzecie, sprawdzić na fakturze, czy wyłączyli rękojmię. W zasadzie nie
    mieli podstaw, więc można próbować w tą mańkę.

  • 20. Data: 2011-09-21 15:06:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 14:43:02 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > http://www.tomtom.com/pl_pl/products/car-navigation/
    go-live-1005-europe/

    > Live świetna sprawa - polecam.

    tylko dlaczego tak drogie modele, skoro wystarczy wyjechać 15 km za Odrę i
    już można kupować znacznie tańsze modele z Live, zaczynające się już od
    125.