    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jak napisać szybki program
    Date: Tue, 19 May 2009 09:37:11 +0200
    <guooce$u1t$1@news.onet.pl> <gup1i8$rlj$1@mx1.internetia.pl>
    <gurkis$5d7$1@news.onet.pl> <gurnhq$4cg$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@4...com>
    <gurpjl$dlg$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@4...com>
    <gus2ah$mtr$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@4...com>
    <gus529$5tm$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...com>

    A.L. wrote:
    [...]
    > Nie da sie uzasadznic wyboru nie znajac kontekstu w ktorym ta operacja
    > jest uzyta.

    To trochę jak zakład Newtona - też można twierdzić, że nie da się
    uzasadnić wyboru, bo kontekst (istnienie Boga) nie jest znany. Ale
    podobnie jak w zakładzie, tak i tu, przyjmujemy rozwiązanie
    maksymalizujące zysk.

    > kazdy nawyk jest dobry dopoki nei jest zatosowany w sytuacji w ktorej
    > powinno sie uruchomic myslenie

    To piszemy konsekwentnie od początku: ++i nie zastąpi i++ tam, gdzie
    wymagane jest i++.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net