    From: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jak napisać szybki program
    Date: Mon, 18 May 2009 17:28:34 +0100

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:tlu215d3jfgq75kn250tqtb37d3mlko246@4ax.com...

    > Wszystko co Kolega pisze jest gleboko sluszne, jezeli zostanie
    > uzupelnione nastepujacym tekstem: "w przypadku gdy operator ++ jest
    > overlaoded, na ogol operacja prefiksowa jest bardziej efektywna od
    > postfiksowej. Nie ma to jednak znaczenai dla operacji ++ na typach
    > elementarnych"

    Wszystko co Kolega pisze jest gleboko sluszne, jednak moim zdaniem
    stosowanie notacji prefiksowej, zarówno w odniesieniu do
    typów użytkownika jak i typów wbudowany jest dobrym nawykiem.
    Oczywiście tam gdzie jest to poprawnie użyte dla danego algorytmu.

    Maciej nie sprecyzował typu dla 'var', więc uznałem to za ogólne
    zalecenie, kóre dotyczy również operatora inkrementacji dla typów innych
    niż wbudowane.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite