  • Data: 2010-12-18 17:52:23
    Temat: Re: jak najprościej spiąć 2 laptopy w "sieć"
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iei6qd.8jg.0@poczta.onet.pl...
    > "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Jest jakiś łatwy sposób na sprawdzenie czy karta X obsługuje
    > tą funkcję krosowania? Oczywiście bez samego sprawdzania
    > kablem nieskrosowanym z drugim kompem :-)))

    Połącz skrosowanym kablem tą kartę ze starym hubem/switchem nie obsługującym
    "de-krosowania". Jesli połączenie sie wynegocjuje (czyli nastapi dekrossing)
    to znaczy ze dokonała go karta sieciowa (bo hub tego nie zrobił). A jesli
    karta dokonała dekrossingu to znaczy że dokona też autokrossingu przy
    połączeniu z drugim kompem zwykłym kablem.