-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news.
nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne
.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service.c
om!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ikvo57$55o$1@inews.gazeta.pl>
<4d7365cb$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<ikvp12$89s$1@inews.gazeta.pl>
<4d73688d$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<ikvpi9$ad6$1@inews.gazeta.pl> <ikvplk$aml$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ikvplk$aml$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: jak mozna przerobic osobowke na ciezarowke
Date: Sun, 6 Mar 2011 12:06:27 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110305-1, 2011-03-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 43
Message-ID: <4d736ab3$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.108.109
X-Trace: 1299409587 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2446 178.42.108.109:63209
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354983
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:
> Ustęp 2 tego przepisu mówi, że ograniczenie to nie dotyczy:
> pojazdów samochodowych mających jeden rząd siedzeń, który oddzielony jest
> od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub trwałą przegrodą,
> klasyfikowanych na podstawie przepisów prawa o ruchu drogowym do
> podrodzaju: wielozadaniowy, van;
> pojazdów samochodowych mających więcej niż jeden rząd siedzeń, które
> oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub
> trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do przewozu
> ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punktu podłogi
> pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę pomiędzy
> podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi, przekracza 50 proc. długości
> pojazdu; dla obliczenia tej proporcji przyjmuje długość pojazdu stanowi
> odległość pomiędzy dolną krawędzią przedniej szyby pojazdu a tylną
> krawędzią podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu ładunków,
> mierzona w linii poziomej wzdłuż pojazdu pomiędzy dolną krawędzią
> przedniej szyby pojazdu a punktem wyprowadzonym w pionie od tylnej
> krawędzi podłogi części pojazdu przeznaczonej do przewozu ładunków;
> 3) pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do
> przewozu ładunków;
> 4) pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy i nadwozie
> przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy
> pojazdu;
> 5) pojazdów samochodowych będących pojazdami specjalnymi w rozumieniu
> przepisów prawa o ruchu drogowym o przeznaczeniach wymienionych w
> załączniku do niniejszej ustawy;
> 6) pojazdów samochodowych konstrukcyjnie przeznaczonych do przewozu co
> najmniej 10 osób łącznie z kierowcą - jeżeli z dokumentów wydanych na
> podstawie przepisów prawa o ruchu drogowym wynika takie przeznaczenie;
> 7) przypadków, gdy przedmiotem działalności podatnika jest:
> a) odprzedaż tych samochodów (pojazdów) lub
> b) oddanie w odpłatne używanie tych samochodów (pojazdów) na podstawie
> umowy najmu, dzierżawy, leasingu lub innych umów
> podobnym charakterze i te samochody (pojazdy) są przez podatnika
> przeznaczone wyłącznie do wykorzystania na te cele przez okres nie krótszy
> niż sześć miesięcy.
Czyli źle zacytowałeś, bo chodziło Ci o drugie zastrzeżenie - czyli o
fabryczną homologację na cieżarówkę.
Znieśli ten wymóg?
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.11 12:07 Cavallino
- 06.03.11 12:15 PanAdol
- 06.03.11 13:11 Cavallino
- 06.03.11 20:30 ToMasz
- 06.03.11 21:26 Mruk
- 07.03.11 06:40 glang
- 07.03.11 15:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 07.03.11 16:09 r...@k...pl
- 07.03.11 16:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 07.03.11 16:54 J.F.
- 07.03.11 18:52 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=