  • 11. Data: 2016-07-13 11:43:25
    Temat: Re: jak mędki to i damski ;-)
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13.07.2016 09:13, Mateusz Viste wrote:

    > Dokładnie. Publiczne toalety też są tylko damskie i rycerskie :)

    Bywałem w męskich publicznych toaletach, ale
    żadnej walki na miecza tam nie widziałem.

    :]

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2016-07-13 14:29:50
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bywałem w męskich publicznych toaletach, ale
    > żadnej walki na miecza tam nie widziałem.

    Bo tamże z mieczami, to raczej inne rzeczy się robi...

    > :]

    :D

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 13. Data: 2016-07-13 21:37:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-12 20:48, tck wrote:

    > Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    -979-009-e-2szt-i5106686615.html

    > na zdjęciu jest napis damski- pewnie o to chodzi....

    Tak.

    > ale jak się już czepialstwo uskutecznia to co znaczy 'mędki'?? ;)

    E... "żarówka" energooszczędna nad klawiaturą wysiadła :-(

    Włodek