  • 1. Data: 2016-07-12 07:53:38
    Temat: jak mędki to i damski ;-)
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    http://allegro.pl/pin-zenski-konektor-000979009e-000
    -979-009-e-2szt-i5106686615.html

  • 2. Data: 2016-07-12 09:36:15
    Temat: Re: jak mędki to i damski ;-)
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:578485e0$0$649$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://allegro.pl/pin-zenski-konektor-000979009e-000
    -979-009-e-2szt-i5106686615.html

    Pci (albo płci, jak kto woli) tego "cuda" nie byłbym taki pewien... :)
    Chyba, że on też jest taki bardziej czułej budowy... :)

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 3. Data: 2016-07-12 12:43:48
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 09:36:14 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

    > Pci (albo płci, jak kto woli) tego "cuda" nie byłbym taki pewien... :)

    Kurcze... własnie sobie przypomniałem, jak lata temu przyciśnięty nagłą, a mocną
    potrzebą dokonałem zmiany płci popularnego konektora "samochodowego" męskiego metodą
    zapakowania go w termoskurcza i pchania potem z jego boku drugiego konektora
    męskiego. Wtedy wydało mi się to dobrym i skutecznym sposobem na szybkie wyjście z
    opresji, teraz jednakże uświadomiłem sobie seksualne konsekwencje mego czynu i jest
    mi wstyd...

  • 4. Data: 2016-07-12 14:16:06
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > sposobem na szybkie wyjście z opresji, teraz jednakże uświadomiłem sobie
    > seksualne konsekwencje mego czynu i jest mi wstyd...

    Nie wstydź się waść, niedługo to hetero będzie powodem do wstydu... i
    jedynymi słusznymi radiami będą urządzenia z bezpośrednią przemianą, czyli,
    ekhm... homodynowe... Za to kierowcy aut z przegubami homokinetycznymi będą
    mieć powód do dup^Hmy :)
    A smakosze będą zajadać się serkami homogenizowanymi :)
    Zaś Centralna Władza wyna nakaz biologiczny, zniszczenia wszystkich
    heterozygot.
    Kobitki sobie poradzą, w Seksmisji mieli, ten tego, dzieworództwo, choć ta
    ich Jej Wysokość... No, wiecie :)
    I żony, jeśli jakieś jeszcze będą, to będą musiały być dobre, bo jak
    wyjdzie, ze któraś jest heterą, to kara będzie (za sam wyraz "hetero" w
    słowie, za jego brzmienie, niezależnie od rzeczywistego pochodzenia) :P
    (choć to może akurat przytemperuje niektóre Teściowe) :P
    A ja tymczasem odpalam swoje radio, które jest (super)heterodyną - i to z
    podwójną przemianą...

  • 5. Data: 2016-07-12 14:51:03
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 14:16:05 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:

    > A ja tymczasem odpalam swoje radio, które jest (super)heterodyną - i to z
    > podwójną przemianą...

    Ty weź się nie wygłupiaj i mu choć tęczową naklejkę machnij. Radio z definicji jest
    rodzaju nijakiego, więc nie można mu na siłę wmawiać orientacji.

  • 6. Data: 2016-07-12 15:18:37
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ty weź się nie wygłupiaj i mu choć tęczową naklejkę machnij. Radio z
    > definicji jest rodzaju nijakiego, więc nie można mu na siłę wmawiać
    > orientacji.

    Radio może i nie, ale już jego konstrukcja tak... A o tęczę się chyba nie
    muszę tak martwić, bo podświetlacz ma 3 kolory, ltóre mogę sobie ustawić,
    drugie radio, ręczne, to nawet do każdego stanu inaczej (cisza - ustawiłem
    różowe, odbiór - niebieskie, nadawanie - czerwone, mogę je dowolnie zmienić,
    mogą się też powtarzać).
    Ale jakby co, to żaden problem - flamastry wezmę i cuś mu tam przyfasuję na
    jakimś karteluszku, żeby smutne nie było.

  • 7. Data: 2016-07-12 18:23:25
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 12.07.2016 o 07:53, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > http://allegro.pl/pin-zenski-konektor-000979009e-000
    -979-009-e-2szt-i5106686615.html

    A wytłumaczysz co cię tak rozbawiło/oburzyło/wprawiło w osłupienie?
    Określenie "żeński"?

    --
    Kaczin

  • 8. Data: 2016-07-12 20:48:05
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    -979-009-e-2szt-i5106686615.html

    > A wytłumaczysz co cię tak rozbawiło/oburzyło/wprawiło w osłupienie?
    > Określenie "żeński"?

    na zdjęciu jest napis damski- pewnie o to chodzi....
    ale jak się już czepialstwo uskutecznia to co znaczy 'mędki'?? ;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2016-07-13 01:54:35
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-07-12 o 18:23, Kaczin pisze:
    -979-009-e-2szt-i5106686615.html

    > A wytłumaczysz co cię tak rozbawiło/oburzyło/wprawiło w osłupienie?

    Antonimem do męski jest żeński. Antonimem do damski byłoby dżentelmeński
    albo rycerski.

  • 10. Data: 2016-07-13 09:13:54
    Od: Mateusz Viste <mateusz.viste@localhost>

    On 13/07/2016 01:54, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Antonimem do męski jest żeński. Antonimem do damski byłoby
    > dżentelmeński albo rycerski.

    Dokładnie. Publiczne toalety też są tylko damskie i rycerskie :)

    Mateusz