  • 1. Data: 2003-07-09 08:40:09
    Temat: jak interpretować zniknięcie taakiej domeny
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    > republika.pl
    Server: bilbo.nask.org.pl
    Address: 148.81.16.51#53

    ** server can't find republika.pl: NXDOMAIN

    Jak to interpretować? Nie zapłacili, awaria...
    Czy można zaradzić prowizorycznie grzebiąc w swoim bindzie?
    --
    Olek

  • 2. Data: 2003-07-09 09:53:26
    Temat: Re: jak interpretowaćzniknięcie taakiej domeny
    Od: "JLoaf" <j...@w...pl>

    Witam,

    Olek wrote:
> [...]
    >
    > Jak to interpretować? Nie zapłacili, awaria...
    > Czy można zaradzić prowizorycznie grzebiąc w swoim bindzie?

    Może nie zapłacili?

    "Domena republika.pl oczekuje w kolejce na rejestrację."
    --
    JLoaf - "Smile, tomorrow will be worse!"

  • 3. Data: 2003-07-09 11:43:19
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jak to interpretować? Nie zapłacili, awaria...
    > Czy można zaradzić prowizorycznie grzebiąc w swoim bindzie?

    Bind jest w porządku, tylko porgram host nie :)
    Zobacz:

    msgid:bcq612$smr$...@p...wcss.wroc.pl

    Mirek

  • 4. Data: 2003-07-09 11:43:56
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 9 Jul 2003 09:53:26 +0000 (UTC) I had a dream that JLoaf <j...@w...pl> wrote:
    >Może nie zapłacili?
    >"Domena republika.pl oczekuje w kolejce na rejestrację."

    IMHO NASK dał dupy, bo nie wierzę, żeby Onet nie zapłacił za domenę...