  • 11. Data: 2010-01-26 14:19:47
    Temat: Re: jak dzialaja assistance
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance
    > poszczegolnych marek.

    Kilka lat temu assistance toyoty we Wloszech.
    Z mojej winy rozladowalem akumulator (nie wylaczylem swiatel postojowych).
    Po kontakcie przez polskie centrum mialem telefon z Wloch, po angielsku
    wytlumaczyem gdzie jestem. Cala akcja trwala w sumie 45 minut. Nastepne 15
    to podlaczenie klem do mojego samochodu i podpisanie papierologi.

  • 12. Data: 2010-01-26 14:21:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    dżeki pisze:

    > Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie
    > zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc
    > uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu

    A co to zabobony?
    Domyślam się że rozładował Ci się akumulator i nikt do rozładowanego
    akumulatora nie będzie wysyłał lawety, ani nigdzie woził samochodu.
    Taki samochód uruchamia się boosterem, albo kablami z innego samochodu i
    nie ma w tym żadnego zagrożenia.

    A jak się kłóciłeś to niestety - takie już prawa "fizyki" że taki klient
    zawsze będzie najdłużej czekał, albo i z powodu siły wyższej nie da się
    do niego dojechać.

  • 13. Data: 2010-01-26 18:20:27
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    dżeki pisze:

    Allianz assistance - 3 min połączenie wyjaśnienie i laweta była za 20min.
    PZU assistance - j.w
    EFL - assitance j.w

    Ogólnie zero problemów 3 przypadki w ciągu około 8 lat.
    Po kolizji wcześniej przyjechała inna laweta grzecznie powiedziałem żeby
    sobie jechał do domu bo nic tutaj po nim co też po 30min uczynił jak się
    zorientował że nie żartuje.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 14. Data: 2010-01-26 19:30:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100, dżeki napisał(a):

    > zglosic jako zbiorowa skarge do UOKiK ? w koncu assistance to jest czesc
    > produktu, ktory kupujemy i mamy prawo czuc sie oszukani przez takie

    ....dupki, co umowy nie przeczytają, a piszą nie wiadomo co.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 15. Data: 2010-01-27 00:35:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jan 2010 19:30:50 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >....dupki, co umowy nie przeczytają, a piszą nie wiadomo co.

    A w umowie co ? Zagwarantowany dojazd w 2h, czy "czasu dojazdu nie
    gwarantuje sie" ?

    J.

  • 16. Data: 2010-01-27 01:14:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:

    > A w umowie co ? Zagwarantowany dojazd w 2h, czy "czasu dojazdu nie
    > gwarantuje sie" ?

    Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak
    czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać).

    Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania
    ekspedycji, a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance
    (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w
    stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu.

  • 17. Data: 2010-01-27 01:20:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 00:35:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > A w umowie co ? Zagwarantowany dojazd w 2h, czy "czasu dojazdu nie
    > gwarantuje sie" ?

    Pewnie to drugie, ale przeciez assistance ma, czyż nie/ Tylko nie wie na
    jakich warunkach.

  • 18. Data: 2010-01-27 01:52:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 01:14:15 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie sądzę żeby ktokolwiek w umowie miał gwarantować takie rzeczy jak
    > czas dojazdu (a jeśli już, to w taki sposób żeby się łatwo z tego wymigać).

    Dlaczego nie?

    > Raz że samochód może się zepsuć w miejscu wymagającym wysłania
    > ekspedycji,

    To się robi wyłączenia w umowie.

    > a dwa że są pory wzmożonego zapotrzebowania na assistance
    > (poranki po mroźnej nocy) gdzie choćby na uszach stanęli, to nie będą w
    > stanie dotrzymać tak krótkiego czasu dojazdu.

    Wiesz, chyba nigdy nie pracowałeś w żadnym serwisie - nie tylko
    samochodowym, ale też IT czy innym.
    Dwa podstawowe parametry usługi to czas reakcji i czas naprawy.

  • 19. Data: 2010-01-27 08:21:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Dlaczego nie?

    Dlatego, że zawsze w takiej umowie się znajdzie paragraf z "siłami
    wyższymi". Idealnie kuliste krowy nas nie interesują.

    > To się robi wyłączenia w umowie.

    > Wiesz, chyba nigdy nie pracowałeś w żadnym serwisie - nie tylko
    > samochodowym, ale też IT czy innym.
    > Dwa podstawowe parametry usługi to czas reakcji i czas naprawy.

    "odebraliśmy telefon więc zareagowaliśmy"

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2010-01-27 13:39:10
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    dżeki wrote:
    > ze nie
    > zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc
    > uszkodzenia elektroniki

    Jak uszkadza to elektronikę?

    --
    Bydlę