  • 1. Data: 2009-12-26 19:09:52
    Temat: jak dodaćikonę skype na stronę www z opcją zadzwon do mnie
    Od: "pabi" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    jestem kompletnym laikiem więc pytanie pewnie dla Was jest banalne :)

    Jak dodać ikonkę skype lub napis "skype me" na stronie www po kliknięciu
    której skype połaczy się do konkretnego uzytkownika skype z opcją call (nie
    chat).

    I druga sprawa - mam na stronie numer telefonu (+48 41) xxxxxxx, i tu mi się
    podświetla jakby był skypowy - czyli od razu moge na niego kliknąc i na ten
    numer zadzwonić, a tu akurat wolę żeby były normalne cyfry, bez opcji
    dzwonienai przez skype.

    dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2009-12-27 09:17:52
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    pabi pisze:
> [...]
    > podświetla jakby był skypowy - czyli od razu moge na niego kliknąc i na ten
    > numer zadzwonić, a tu akurat wolę żeby były normalne cyfry, bez opcji

    http://www.skype.com/intl/pl/share/buttons/

    Co do drugiej sprawy to zapewnie masz to podane jako protokół skype, czyli
    prawdopodobnie:

    Aby był to normalny tekst to umieść to jako np. <b>(+48 41) xxxxxxx</b>

    Chyba że to skype automatycznie zamienia numeru telefonu w przeglądarce na linki, nie
    wiem bo nie
    używam)

  • 3. Data: 2009-12-27 10:51:48
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    vcore pisze:
    > Chyba że to skype automatycznie zamienia numeru telefonu w przeglądarce
    > na linki, nie wiem bo nie używam)

    Zamienia. AFAIR bez wylaczenia wtyczki w przegladarce, lub jakiejs jej
    opcji, sie tego nie da zmienic - tj. autor strony nie ma na to wplywu.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW