  • 1. Data: 2009-12-27 16:57:11
    Temat: Odtwarzacz mp3 we flashu
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Witam!

    Potrzebuje darmowy odtwarzacz plikow mp3 wykonany we flash w celu
    umieszczenia na stronie znajomego.

    Ma być dzial "MP3" albo "Dyskografia" na stronie i odtwarzacz ma dzialac w
    ten sposob, zeby sam sobie odczytywal z katalogu z mp3kami liste utworow i
    pozwalal na ich odtwarzanie po wcisnieciu play. Nie sa potrzebne jakies
    cudowne inne opcje.
    Bylo by milo gdyby pozwalal na podmiane grafiki na wlasne skorki (dostosowal
    bym ją do wygladu strony).

    Bardzo prosta konfiguracja byla by porzadana.

    Czy ktos z grupowiczow moze polecic jakis fajny, darmowy odtwarzacz?

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 2. Data: 2009-12-27 20:13:10
    Temat: Re: Odtwarzacz mp3 we flashu
    Od: "lukawar" <l...@g...pl>

> [...]
    >
    > Bardzo prosta konfiguracja byla by porzadana.
    >
    > Czy ktos z grupowiczow moze polecic jakis fajny, darmowy odtwarzacz?

    Jest tego masa w sieci, parę razy instalowałem anarchy media player
    http://an-archos.com/anarchy-media-player, podatny na modyfikacje.

  • 3. Data: 2009-12-28 14:54:43
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "lukawar" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest tego masa w sieci,

    Wlasnie dlatego zwrocilem sie do grupy:) Bo moze ktos cos kiedys:)

    > parę razy instalowałem anarchy media player
    > http://an-archos.com/anarchy-media-player, podatny na modyfikacje.

    Bardzo fajny projekt.

    Tym niemniej ja zdecydowałem sie na zakup pelnej wersji
    http://www.flashmp3player.org/download.html
    Bazuje nie na pliku xml, tylko php, gdzie sam odczytuje pliki z katalogu
    (pelny skan z id-tagami)

    Caly czas jednak zastanawiam sie, czy czasem nie uzyc anarchy media playera,
    bo widze ze to ciagle rozwijany projekt i ma potezne mozliwosci.

    Dzieki!