eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaizolowana budżetowa "sonda" prądowa i napięciowa do oscyloskopu › Re: izolowana budżetowa "sonda" prądowa i napięciowa do oscyloskopu
    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: izolowana budżetowa "sonda" prądowa i napięciowa do oscyloskopu
    Date: Sun, 25 Feb 2018 17:43:21 +0100

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:p6ub1k$k1v$1@node1.news.atman.pl...

    > ACS770 albo nieco starsze ACS758, 120 kiloherców pasma (od DC), prąd
    > do 50/200A w zależności od wersji, 100 mikroomów rezystancji na ścieżce
    > prądowej. Możesz kupić sam układ, możesz gotowy moduł. Ale będzie z
    > rozpinaniem.

    > Na mniejsze prądy ACS712.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    jezeli juz przetworniki to mam gdzies kilka lemów moge wydłubać ze złomu
    mam 100A,25A i 6 A
    dlaczego nigdzie nie moge znaleść pasma dla CP-11 cem ?
    czyżby było tak tragiczne że nie podają ?

    niestety sonda pradowa z elektora się nie nadaje bo muszę miec możliwość
    pooglądania
    przebiegu ze składową stałą ale napięciowa wyglada całkiem ok