  • 31. Data: 2012-10-15 02:58:27
    Temat: Re: iskra
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-10-15 02:27, anacron pisze:

    > Na cztery sprawy o Iskrę jedną przegrałem (pierwszą). Teraz mam piąta. W
    > 3 przypadkach podważałem wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
    > pomiar stojącego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.

    Wszczonsajonce. Żona/córka zrobiła już loda komendantowi ???

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 32. Data: 2012-10-15 09:17:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Wszczonsajonce. Żona/córka zrobiła już loda komendantowi ???

    Ależ ty głupi jesteś... eot

  • 33. Data: 2012-10-15 09:26:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Monday, October 15, 2012, 2:27:57 AM, you wrote:

    > Na cztery sprawy o Iskrę jedną przegrałem (pierwszą). Teraz mam piąta. W
    > 3 przypadkach podważałem wynik zawsze innym argumentem., Teraz czas na
    > pomiar stojącego pojazdu. Eksperyment procesowy niebawem.

    Facet, przestań zmyslać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2012-10-15 10:23:58
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Wszczonsajonce. Żona/córka zrobiła już loda komendantowi ???

    Poza poziomem;/

  • 35. Data: 2012-10-15 10:25:22
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 01:20, Tomasz Pyra pisze:

    > Iskra mierzy prędkość natychmiast po naciśnięciu spustu, więc hamowanie
    > zawszę będzie za późno.
    >
    > Co do pomiaru, to mierzy najszybszy obiekt w zasięgu, przy czym jest tak
    > czuły, że najszybsze może być np. podwójne echo samochodu które poda
    > prędkość x2 wyższą niż realna.
    >
    > Ale jak oglądałem Iskrę w działaniu, to zdarzały się też odczyty wyraźnie
    > zaniżone - tu to już nie mam pomysłu jak to się dzieje.

    Widziałem jak chłop otworzył dzwi w furgonie. Furgon miał ustawiony
    dziobem zgodnie z moim kierunkiem, więc nie mógł mierzyć do tyłu siedząc
    w samochodzie.

  • 36. Data: 2012-10-15 11:12:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup
    >Ja mam w ręku wyrok własny, w którym policjanci obwiniają mnie do
    >niestosowania się do znaku A.
    >Podczas rozprawy podnosiłem, że nie mogłem się stosować do znaku A bo
    >w miejscu "popełnionego wykroczenia stał znak B".
    >Powołano biegłego, zasięgnięto (sąd zasięgnął) języka u nadzorcy
    >drogi jaki jest znak ...
    >Z w/w materiałów dowodowych wynikało, że nie ma znaku A. Jest znak B.
    >Wyrok: Uznano mnie winnym niestosowania się do znaku A.
    >W apelacji przejebałem, sąd podtrzymał karę i ukarał mnie za
    >niestosowanie się do znaku A, którego nie było (bo był znak B) :)

    A to swoja droga nie jest swietna okazja do wystosowania skargi
    kasacyjnej ?

    J.

  • 37. Data: 2012-10-15 11:14:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello onarjusz,

    Monday, October 15, 2012, 10:23:58 AM, you wrote:

    > Poza poziomem;/

    Poza poziomem jest pisanie o rzekomych pięciu sprawach związanych z
    radarem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2012-10-15 11:16:18
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 02:29, anacron pisze:
    > Różnica w prędkości pojazdów jadących w tą sama stronę i/lub cosinus
    > kąta pomiaru.
    He, he. Nie masz obycia z rosyjską techniką, a ta potrafi robić takie
    rzeczy, "że się nawet fizjologom nie śniło".
    Jacek

  • 39. Data: 2012-10-15 11:51:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-14 19:18, onarjusz pisze:
    > Dowiedziałem się że nic nie wiadomo.
    > Wczoraj Pan ustrzelił mnie iskrą gdy jechałem na równo przy drugim
    > samochodzie na dwu pas mówce w jednym kierunku, moim zdaniem nie
    > słusznie.

    Nie udowodni, że zmierzył Ciebie anie jego (nie jest w stanie).
    Przydałby się świadek, który potwierdzi Twoje słowa.

  • 40. Data: 2012-10-15 12:04:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-14 10:39, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "onarjusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nawet gdy jest jeden samochód, to pomiar Iskrą nie jest miarodajny.

    Problem polega na tym, że w 90-95% gdy zachowane są wszystkie warunki z
    instrukcji obsługi jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
    legalizację i skazują kierowcę. Są metody na wygranie z nimi, ale to
    bardzo trudne.