    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iphone z fw 3.1.3 i simlock
    Date: Fri, 28 May 2010 21:35:20 +0200

    On Fri, 28 May 2010, Piotr M wrote:

    > Tylko ciężko niektórym wybrać tą drugą opcję, gdyż wtedy mało ludzi widzi na
    > co ich stać :P

    To nie mój tylko żony, ja jeszcze niedawno używałem 3210 kupioną po
    przedłużeniu umowy na okres próbny w swojej pierwszej pracy w 2000 r. W
    sumie to teraz jest chyba bardziej awangardowy sprzęt od apple'owych
    wynalazków. W międzyczasieczasie miałem chyba jeszcze z 5 innych
    telefonów, ale wszystkie padały jak muchy a w 3210 tylko bateria. Pomimo
    tego że jak puszczałem ze swoją 4-letnią latoroślą zabawkę-szybowiec i
    zawisł na drzewie to z braku innych akcesoriów pod ręką rzucałem w niego
    tą nokią aż nie trafiłem i samolot nie wylądował na trawniku. Samolot
    zakończył żywot dzień później, 3210 dalej działa tylko bateria do wymiany.
    Co pewnie nastąpi jak mi się rozleci 6500 slider jaki dostałem od żony w
    zamian za tego paściastego iphone'a, którego zresztą w Szwajcarii gdzie
    mieszkamy ma każdy menel i przynosi tyle samo splendoru w autobusie co u
    nas kasetowy walkmen ;).