  • 11. Data: 2017-07-10 09:48:53
    Temat: Re: iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 09 Jul 2017 16:56:12 GMT, w <Met8B.105954$aT3.57284@fx25.am4>, Krzysztof
    Staniorowski <n...@k...net> napisał(-a):

    > Technologia Apple zakłada, że mniej ogarnięci użytkownicy przeczytają (albo
    > chociaż przewertują) dokumentację producenta (lub użyją Google żeby
    > poszukać rozwiązania gdzie indziej).

    :))) Do przegrania plików trzeba czytać dokumentację?

    > przy pomocy programu iTunes.

    :)))

  • 12. Data: 2017-07-10 16:51:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 18:56, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > Technologia Apple zakłada, że mniej ogarnięci użytkownicy przeczytają (albo
    > chociaż przewertują) dokumentację producenta (lub użyją Google żeby
    > poszukać rozwiązania gdzie indziej). Tam jest napisane, że bez żadnych
    > problemów można przegrać zdjęcia zarówno z komputera (PC z Windows lub Mac)
    > na iPhone i w drugą stronę przy pomocy programu iTunes.

    Nie przewidują jednak przesłania zdjęć/plików z telefonu na telefon,
    przy braku łączność GSM lub internetu. To tak samo jakbym chciał dać
    sąsiadowi 5zł ale muszę przez bank :D Chore.

    --
    LordBluzg(R)

  • 13. Data: 2017-07-10 18:34:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-10 o 16:51, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie przewidują jednak przesłania zdjęć/plików z telefonu na telefon,
    > przy braku łączność GSM lub internetu. To tak samo jakbym chciał dać
    > sąsiadowi 5zł ale muszę przez bank :D Chore.

    Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.
    Może trzeba jeszcze sparować ze sobą te telefony, ale nie we wszystkich
    chyba to jet wymagane.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-07-10 19:10:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-10 o 18:34, Animka pisze:

    > Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.
    > Może trzeba jeszcze sparować ze sobą te telefony, ale nie we wszystkich
    > chyba to jet wymagane.

    Bredzisz. iPhone nie posiada funkcji przesyłania przez BT.

    --
    LordBluzg(R)

  • 15. Data: 2017-07-10 19:27:22
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 22:04, Irokez pisze:
    [...]
    > No i te ciągłe lagi. Chcę odblokować ekran i czekam 5-6 sekund na
    > reakcję na przycisk aż wskoczy ekran z ikonkami (wyłączyłem pin i linie
    > papilarne bo myślałem że to jest problem, ale nie). Wchodzę w kontakty,
    > klikam w wyszukiwarkę i czekam 5-6 sekund aż zareaguje i wyświetli
    > klawiaturę. Wgrany najnowszy soft.

    Lagi są dlatego, ze technologicznie już starszy telefon, dostał
    aktualizację systemu, przeznaczoną na wyższy technologicznie model.
    Potwierdzam, że to chore od samego początku. Wszystkie inne sprzęty na
    świecie wymagają do tego zwyczajnie nowszego technologicznie modelu
    (hardware) ale Apple się uparło. Gdzie indziej zwyczajnie nie
    zainstalujesz nowszego softu, bo masz odmowę i bardzo słusznie. Masz
    teraz w telefonie oprogramowanie, które przerasta całkowicie model
    sprzętowy i którego to oprogramowania nie wykorzystasz bo nie masz
    takiej możliwości. Pamięci też Ci więcej zajęło i w sumie są to śmieci.
    Taka logika Apple :)
    Zwolnić, naśmiecić i jeszcze się z tego cieszyć.

    --
    LordBluzg(R)

  • 16. Data: 2017-07-10 20:58:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-07-10 o 18:34, Animka pisze:

    > Takie pliki przesyła się za pomoca bluetooth, a nie internetu.
    > Może trzeba jeszcze sparować ze sobą te telefony, ale nie we wszystkich
    > chyba to jet wymagane.

    iPhone nie przewiduje jakiegokolwiek innego sposoby wymiany plików jak
    tylko przez internet i tylko program iTunes.

    bluetooth w nim istnieje tylko dlatego, że głupio by było napisać w
    specyfikacji że go nie ma. Więc go ma. I tylko tyle.
    Ta wiem, słuchawki BT można se podłączyć.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2017-07-11 10:58:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Potwierdzam, że to chore od samego początku. Wszystkie inne sprzęty
    >na świecie wymagają do tego zwyczajnie nowszego technologicznie

    Eee tam. MS sie uparl posadzic na wielu komputerach Windows 10, nawet
    na tych co nie bardzo dorastaja,
    Android tez sie rozwija - i czasem producenci upgrade przygotowuja,
    mimo ze telefon nie dorasta.

    Ale ciekaw jestem skad te lagi - pamieci zabraklo i odsmiecanie trwa,
    czy procesor za wolny, i na nowszym modelu wystarczylyby 3s ?

    3s ... pare mld rozkazow, tylko po to, alby blokade ekranu wylaczyc ?
    :-)

    J.

  • 18. Data: 2017-07-11 12:17:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 10:58, J.F. pisze:
> [...]
    > [...]
    >
    > Eee tam. MS sie uparl posadzic na wielu komputerach Windows 10, nawet na

    ..ale wprowadził też mechanizm rollback :) Łosiu.

    > Android tez sie rozwija - i czasem producenci upgrade przygotowuja, mimo
    > ze telefon nie dorasta.

    Jak wiedzą że to spowolni mocno telefon, to na ten model nie ma już
    aktualizacji.

    > Ale ciekaw jestem skad te lagi - pamieci zabraklo i odsmiecanie trwa,
    > czy procesor za wolny, i na nowszym modelu wystarczylyby 3s ?

    Trudno Ci wytłumaczyć więc nawet się nie bedę starał. Opisy masz w necie
    ale nawet nie klikniesz, żeby się dowiedzieć. No i dobrze.

  • 19. Data: 2017-07-11 12:29:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 12:17, LordBluzg(R) pisze:

    > Trudno Ci wytłumaczyć więc nawet się nie bedę starał. Opisy masz w necie
    > ale nawet nie klikniesz, żeby się dowiedzieć. No i dobrze.

    > j/w.

    Ja chętnie kliknę.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-07-11 12:46:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 12:29, Liwiusz pisze:

    > Ja chętnie kliknę.

    http://myapple.pl/forums/topic/278119-iphone-4s-po-a
    ktualizacji-z-84-do-921-zwolni%C5%82-diametralnie/

    Wpisz sobie w google "iphone aktualizacja zwolnił" sporo tego. Na grupie
    nawet Pszemol (o dziwo) opisał ten nieprzyjemny stan z telefonem, który
    mu wpadł do kibla (jakiś czas temu). Przy okazji wpisz w google : pozwy
    USA iphone aktualizacja"

    http://www.spidersweb.pl/2016/02/iphone-error-53-app
    le-pozew-zbiorowy.html

    Linków do czytania sporo.