    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iphone - potrzebuję informacji jak... kontakty
    Date: Mon, 10 Jul 2017 19:27:22 +0200

    W dniu 2017-07-09 o 22:04, Irokez pisze:
    [...]
    > No i te ciągłe lagi. Chcę odblokować ekran i czekam 5-6 sekund na
    > reakcję na przycisk aż wskoczy ekran z ikonkami (wyłączyłem pin i linie
    > papilarne bo myślałem że to jest problem, ale nie). Wchodzę w kontakty,
    > klikam w wyszukiwarkę i czekam 5-6 sekund aż zareaguje i wyświetli
    > klawiaturę. Wgrany najnowszy soft.

    Lagi są dlatego, ze technologicznie już starszy telefon, dostał
    aktualizację systemu, przeznaczoną na wyższy technologicznie model.
    Potwierdzam, że to chore od samego początku. Wszystkie inne sprzęty na
    świecie wymagają do tego zwyczajnie nowszego technologicznie modelu
    (hardware) ale Apple się uparło. Gdzie indziej zwyczajnie nie
    zainstalujesz nowszego softu, bo masz odmowę i bardzo słusznie. Masz
    teraz w telefonie oprogramowanie, które przerasta całkowicie model
    sprzętowy i którego to oprogramowania nie wykorzystasz bo nie masz
    takiej możliwości. Pamięci też Ci więcej zajęło i w sumie są to śmieci.
    Taka logika Apple :)
    Zwolnić, naśmiecić i jeszcze się z tego cieszyć.

    --
    LordBluzg(R)