  • Data: 2015-07-10 18:24:21
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > jedzcie gówno. Miliardy much nie mogą się mylić

    Cos Ci tu nie wyszlo...
    Nie oceniamy tych ludzi czy powinni lubic Amerykanow czy ze sie w tym
    myla...
    Fakt pozostaje faktem ze do tej nielubianej Ameryki ludziki sie pchaja
    drzwiami i oknami i wszedzie na swiecie leci w domach amerykanska telewizja
    i leje sie do szklanek amerykanska Coca-Cola. W jaki to sposob ma dowodzic
    ze swiat ich uwaza za burakow? Slyszales powiedzenie: imitation is the most
    sincere form of flattery?

    > skoro nie rozumiesz naokoło. to Ci odpowiem

    > twierdzę, zę nie stukają wbrew twoim wyobrażeniaom

    Ja bylem i stukali, Ty byles i nie stukali... Jakie wnioski plyna dla
    Ciebie z tych dwu obserwacji?
    Bo dla mnie jest kilka mozliwosci:
    - stukanie obcasami jest regionalne i nie jest w zwyczaju we wszystkich
    landach
    - trafiles na mniej szarmanckich, mniej kulturalnych Niemcow niz ja.

    > Polakowi po polsku japończyowi po japońsku.
    > A ty trzymasz nogi w buciorach na stole?

    A widzisz.
    I to byl moj argument OD SAMEGO POCZATKU: zwyczaje sa lokalne a nie
    uniwersalne.
    Jesli wiec trzymanie rak w kieszeni i rzucie gumy u Amerykanina
    potraktujesz po amerykansku a nie po polsku to zrozumiesz ze nie jest to
    symbol buractwa. Tak jak polskie podanie prezentu jedna reka nie jest
    buractwem jesli Japonczyk potraktuje Polaka po polsku a nie po japonsku.