  • Data: 2015-06-23 21:16:39
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-23 o 20:13, Pszemol pisze:
    To, że Ty w transakcji wewnętrznej w rodzinie tyle zapłaciłeś
    > nie świadczy wcale o niskiej wartości tego telefonu. Ktoś kto Ci to
    > sprzedał po prostu Cię lubi i dał Ci prezent.

    Jak napiszę że wg mojej opinii jest jest to sensowna cena za ten sprzęt
    to dalej będziesz się mnie czepiał i usiłował przekabacić na jedynie
    słuszne tory.
    Zamiast się cieszyć że może za kilka miesięcy zmienię zdanie po
    dogłębnym przeanalizowaniu plusów dodatnich i plusów ujemnych to znowu
    usiłujesz toczyć boje.

    Podyskutujemy o mojej stawce godzinowej w pracy? Też jest paskudnie
    zaniżona i nieadekwatna...

    > Nie ma to znaczenia. Cena rynkowa tego sprzętu jest 3x większa. Kropka.

    Nie użyłem tego określenia. Zluzuj majty :-)
    500 zł + 260 które proponowano mi za zdjęcie simloka = 760 zł
    (fakt zapłaciłem 170 ale jeszcze czekam na efekt - odpukać...)
    Bez dokumentów połowa ceny to jest rozsądna propozycja
    Nie dyskutuj z faktami. Ceneo zaczyna od 1300. W salonie firmowym 1600.

    > To znów coś innego niż jednostkowy telefon sprzedany w rodzinie.

    Dlaczego. Sprzedaje się z braku kasy, z powodu wyjazdu czy innych powodów.
    Średnia na allegro jest tylko średnią. Daj już spokój.

    PS. Niedługo zaleje nas fala flagowych smartfonów z Chin w cenie do 1000
    zł. Świat się zmienia i ci wszyscy wielcy producenci udławią się towarem
    którego nie da się Sprzedać.
    Porozmawiamy za rok czy dwa :-)