  • 11. Data: 2012-08-03 20:08:10
    Temat: Re: iphone 4 z USA
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 3 Aug 2012 19:55:05 +0200, madzia z Pokładu idy napisał(a):

    > W każdym dobrym serwisie za 30-35 zł
    >
    > Madzia

    Kolina, idź się wykolinić, dobrze?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 12. Data: 2012-08-03 20:23:03
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >Kolina, idź się wykolinić, dobrze?

    naum się na pisac po Polsku i popraw Kodowanie

    Madzia

  • 13. Data: 2012-08-04 02:01:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    m <m...@p...fm> wrote:

    > OK a da sie go odblokowac?Czy tylko simlock jest przeszkoda ze to nie dziala?

    W USA można kupić trzy typy ajfonów:
    - z AT&T
    - z Verizona
    - bez simlocka

  • 14. Data: 2012-08-04 02:42:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 4 Aug 2012 02:01:14 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > W USA można kupić trzy typy ajfonów:

    > - z AT&T

    z simlockiem nieściągalnym poza USA i w zasadzie wciąż nieściągalnym z
    czwórki

    > - z Verizona

    obecność lub brak simlocka nie ma żadnego znaczenia

    > - bez simlocka

    ciężko kupić jako używany, w szczególności jeżeli kupuje obywatel naszego
    kraju i patrzy na cenę.
    Efekt jest taki, że tak czy owak, w Polsce to jest drogi i ekscentryczny
    iPod.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 15. Data: 2012-08-04 11:32:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > z simlockiem nieściągalnym poza USA i w zasadzie wciąż nieściągalnym z
    > czwórki

    ze ściaglnym przez AT&T po zakończeniu kontraktu, bezpłatnie. Tak, wiem że
    kontrakt 2 lata...

    > obecność lub brak simlocka nie ma żadnego znaczenia

    dlatego został wyróżniony

> [...]
    > kraju i patrzy na cenę.
    > Efekt jest taki, że tak czy owak, w Polsce to jest drogi i ekscentryczny

    ale sytuacja nie jest aż tak beznadziejna, jak opisujesz ;-) Chociaż dużych
    szans nie ma.

  • 16. Data: 2012-08-04 12:12:09
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 4 Aug 2012 11:32:41 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > ze ściaglnym przez AT&T po zakończeniu kontraktu, bezpłatnie. Tak, wiem że
    > kontrakt 2 lata...

    "wciąż nieściągalnym"...

    > ale sytuacja nie jest aż tak beznadziejna, jak opisujesz ;-) Chociaż dużych
    > szans nie ma.

    CBDO...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 17. Data: 2012-08-05 19:31:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m" <m...@p...fm> wrote in message news:501BF010.7020903@poczta.fm...

    > Znaczy ze wloze tylko karte plusa i zadziala? Niemozliwe :)

    Rozmawiasz z grupowym kownem który właśnie robi sobie jaja.
    Iphone 4 będzie zalockowany w USA i nie będzie działać w innej
    sieci, nawet w USA.
    A więc jak chcesz kupić używanego to upewnij się namacalnie
    że jest roz-lockowany, znaczy się włóż mu kartę SIM (mikro!)
    i przekonaj się że złapie zasięg, choćby w roamingu.

  • 18. Data: 2012-08-05 19:32:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > W USA można kupić trzy typy ajfonów:
    > - z AT&T
    > - z Verizona
    > - bez simlocka

    A te bez simlocka to mogą być oryginalnie bez simlocka
    albo z simlockiem zdjętym legalnie przez AT&T.

  • 19. Data: 2012-08-05 19:35:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ze ściaglnym przez AT&T po zakończeniu kontraktu, bezpłatnie.
    > Tak, wiem że kontrakt 2 lata...

    I zważywszy na premierę iPhone 4 która odbyła się na długo przed
    2 laty to jak najbardziej można spotkać takie pokontraktowe telefony.
    Co nie znaczy że użytkownik sprzedający zdjął wcześniej simlocka...

    > dlatego został wyróżniony

    Warto dodać dlaczego został wyróżniony: to telefon CDMA bez karty SIM.

    > ale sytuacja nie jest aż tak beznadziejna, jak opisujesz ;-)
    > Chociaż dużych szans nie ma.

    Jest jeszcze trochę szansy na kupienie iPhone 4 ze zdjętym simlockiem
    poza AT&T - niedawno był jakiś security breach i przez tydzień można
    było bezpłatnie zdjąć simlocka używając jakiejś dziury w zabezpieczeniach
    Apple - opisywała to witryna z Redmont Pie, ale to już nieaktualne.

  • 20. Data: 2012-08-05 20:54:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]

    > 2 laty to jak najbardziej można spotkać takie pokontraktowe telefony.
    > Co nie znaczy że użytkownik sprzedający zdjął wcześniej simlocka...

    24 czerwca 2010 r. Znaczy od 40 dni są pierwsze odblokowane z AT&T.