  • 1. Data: 2012-02-27 11:53:21
    Temat: ipad 2 zapytanie
    Od: "julia" <r...@o...pl>

    witam mam ipada 2 i mam wgrane gg ale ono sie czesto zawiesza czy Wy tez tak
    macie i co z tym zrobic bo musze go usuwac i instalowac od nowa i troche
    pochodzi i znowu sie zawiesza poradzcie cos pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-27 12:00:01
    Temat: Re: ipad 2 zapytanie
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam mam ipada 2 i mam wgrane gg ale ono sie czesto zawiesza czy Wy tez
    > tak macie i co z tym zrobic bo musze go usuwac i instalowac od nowa i
    > troche pochodzi i znowu sie zawiesza poradzcie cos pozdrawiam

    potrzebujesz 2 kamieni. na jednym kładziesz ipada a drugim napierdzielasz z
    góry
    A. przepraszam, to grupa elektroniczna. A więc potrzebujesz 2 radziecke
    lutownice transformatorowe..

    MaW

  • 3. Data: 2012-02-27 17:21:15
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > macie i co z tym zrobic bo musze go usuwac i instalowac od nowa i troche
    > pochodzi i znowu sie zawiesza poradzcie cos pozdrawiam

    weź z tym idź na pl.comp.sys.macintosh a nie tutaj...

  • 4. Data: 2012-02-28 15:48:38
    Od: "Wojciech_B" <P...@i...pl>

> [...]
    > tak macie i co z tym zrobic bo musze go usuwac i instalowac od nowa i
    > troche pochodzi i znowu sie zawiesza poradzcie cos pozdrawiam

    Przykro mi za tych którzy Ci odpowiedzieli (MaW i sundyman),
    niestety,kultura w Polsce upada a tak w ogóle to raczej poszukaj odpowiedzi
    na forach iPada bo tu chyba? nie ma za wielu użytkowników tego sprzętu,
    zapewne dlatego, że możliwości "modyfikacyjne" są prawie nie mozliwe a tu
    hobbyści.

  • 5. Data: 2012-02-28 15:55:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-28 16:48, Wojciech_B pisze:
    > Użytkownik "julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przykro mi za tych którzy Ci odpowiedzieli (MaW i sundyman),

    Nie przesadzaj. sundyman powiedział w miarę normalnie komuś kto nie
    trafił na właściwą grupę. To że kobieta to nie znaczy, że od razu trzeba
    przyklęknąć i mówić z kwiatkiem w ręku.
    Co do MaW to masz rację.

    Jeszcze jest szansa, że Pszemol coś napisze :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2012-02-28 18:00:06
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyklęknąć i mówić z kwiatkiem w ręku.
    > Co do MaW to masz rację.
    > Jeszcze jest szansa, że Pszemol coś napisze :)

    Przykro mi że ze ci przykro :) tym bardziej że twoja odpowiedź była równie
    pomocna. A jesli nie rozumiesz dlaczego nie pyta sie w miejscu X o Y to
    wejdź do sklepu mięsnego i poprś o kilo gwoździ :)

    MaW

  • 7. Data: 2012-02-28 18:54:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-02-28 19:00, MaW pisze:
> [...]
    > równie pomocna. A jesli nie rozumiesz dlaczego nie pyta sie w miejscu X
    > o Y to wejdź do sklepu mięsnego i poprś o kilo gwoździ :)

    Wiem dlaczego to nie jest odpowiednia grupa, nie wiem po co kretyńskie
    teksty o kamieniach. Jakby zapytała o problem z Nokią czy Samsungiem to
    zwyczajnie posłałbyś ją na odpowiednią grupę. To nie jest grupa aby
    odreagowywać swoje frustracje związane z rodzajem sprzętu czy OS. Od
    tego jest p.c.o.advocacy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2012-02-28 19:56:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Tuesday, February 28, 2012, 7:54:33 PM, you wrote:

    [...]

    > odreagowywać swoje frustracje związane z rodzajem sprzętu czy OS. Od
    > tego jest p.c.o.advocacy.

    Mam wrażenie, że to raczej Ty coś teraz odreagowujesz na niewłaściwej
    grupie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2012-02-28 22:45:10
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

> [...]
    > odpowiedzi na forach iPada bo tu chyba? nie ma za wielu użytkowników tego
    > sprzętu, zapewne dlatego, że możliwości "modyfikacyjne" są prawie nie

    Myślę podobnie, jak Ty. Ale niestety, od narastającego chamstwa w internecie
    nie ma już odwrotu.

  • 10. Data: 2012-02-29 09:31:04
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Przykro mi za tych którzy Ci odpowiedzieli (MaW i sundyman),
    > niestety,kultura w Polsce upada a tak w ogóle to raczej poszukaj odpowiedzi

    To zupełnie nie potrzebnie ci przykro.
    Nie napisałem "wypad głupia kobieto", tylko wskazałem adekwatną grupę.
    Tak się składa, że sam czytuję pl.comp.sys.macintosh, bo jestem macuserem.
    I w naturalny spodób mam życzliwość dla użytkownika (a tym bardziej
    użytkowniczki) iPada.
    Co prawda nie wiem, czy GG na iPadzie to jest to, bo chyba jakiś miliard razy
    lepiej użyć
    Kadu czy czegoś podobnego (też mam na maku jakiś czytnik GG).

    Ale - nie mam iPada, nie mam na nim GG i nie wiem jak pomóc.
    A tam pewnie ktoś powie. To co - miałem napisać " Wielce szanowna pani.
    Uprzejmie zapraszamy na inną, jak sądzę bardziej adekwatną grupę dyskusyjną,
    gdzie zapewne
    znajdzie pani pomoc i wsparcie" ?

    W którym miejscu byłem niegrzeczny ?
    ZTCW już droga koleżanka posta tam zapodała, i bardzo dobrze, oby ktoś wiedział
    w czym problem.