  • 1. Data: 2011-06-17 08:23:18
    Temat: internet na karte
    Od: "paw" <m...@p...onet.pl>

    witam, moze nie jest to do konca wlasciwa grupa, ale na pewno kompetentna!
    prosze o pomoc przy wyborze dostawcy internetu na karte. po kilku latach
    internetu na kablu provider zrezygnowal z sieci, a ja zostalem bez netu.
    wzialem na testy (7dni) play on line i generalnie jestem zadowolony. ale mam
    pare pytan na ktore nie moge uzyskac jednoznacznej odpowiedzi (poziom bok
    zostawiam bez komentarza, a w salonach kazdy udziela innej informacji).
    czy:
    -po wygasnieciu konta po 28 dniach (doladowanie 30zł) moge doladowac &quot;swoj
    modem?&quot; przez net na ktorym mam zainstalowany modem play? czy moge wyslac smsa
    doladujacego z telefonu innej sieci? jezeli tak to pod jaki numer? czy konto
    moge doladowac zdrapka, w bankomacie? czy moge doladowac konto z play na karte
    (z play na abonament mozna)? jakie sa inne sposoby doladowania?
    -niewykorzystane dane (np.1GB) przechodza na kolejne doladowanie zrobione do 28
    dnia waznosci konta? czy przechodza po doladowaniu po wygasnieciu wazniosci
    konta (np doladowanie o 60 dniach),
    -jaka jest predkosc transferu w play na karte?
    -po jakim okresie bez doladowania strace &quot;numer&quot; i mozliwosc korzystania z
    netu
    A moze polecicie inne rozwiazanie?
    dziekuje, pozdrawiam
    paw

  • 2. Data: 2011-06-17 09:05:12
    Temat: Re: internet na karte
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 17 06 2011 10:23, paw pisze:
> [...]
    > -po wygasnieciu konta po 28 dniach (doladowanie 30zł) moge doladowac&quot;swoj
    > modem?&quot; przez net na ktorym mam zainstalowany modem play?

    Oczywiście. Masz na to 90 dni, potem numer wraca do puli.

> [...]
    > moge doladowac zdrapka, w bankomacie? czy moge doladowac konto z play na karte
    > (z play na abonament mozna)? jakie sa inne sposoby doladowania?

    Jak otworzysz modem, znajdziesz w nim kartę sim. Dokładnie taką samą jak
    do komórek (ma swój numer, dla PO zaczyna się od 530) -> doładowuje się
    konto dokładnie tak samo jak komórki prepaid.
    Czyli to co wymieniłeś + doładowanie z konta bankowego, wydruk z
    terminala, w salonie.

    > -niewykorzystane dane (np.1GB) przechodza na kolejne doladowanie zrobione do 28
    > dnia waznosci konta?

    Owszem. BTW ja preferuję 50zł na 56 dni -> 5zł/miesiąc taniej.

    > czy przechodza po doladowaniu po wygasnieciu wazniosci
    > konta (np doladowanie o 60 dniach),

    OIDP tak, ale pewien nie jestem.

    > -jaka jest predkosc transferu w play na karte?

    1 Mb

    > -po jakim okresie bez doladowania strace&quot;numer&quot; i mozliwosc korzystania z
    netu

    90 dni.
    BTW uwzględnij że PO działa TYLKO w zasięgu 3G Playa, więc na obrzeżach
    Łodzi mogą być problemy. Konkurencja działa także w 2G, ale wtedy
    transfer masakryczny +-200kb. Sam zdecyduj.
    Acha: jak stan konta spada poniżej 100 MB (potem 30MB) dostajesz sms z
    informacją. Wygodne :-)

    --
    ALEX generał lejtnant
    Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła

  • 3. Data: 2011-06-17 17:00:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    paw pisze:

    > A moze polecicie inne rozwiazanie?
    > dziekuje, pozdrawiam
    > paw

    orange free na karte
    "jaki internet do laptopa bez abonamentu" z dnia 2011-06-11, czyli nie
    przecztytałeś postów nawet z 5 dni wstecz

    ToMasz