  • 1. Data: 2003-08-08 09:46:00
    Temat: internet DSL z TPSA (Wrocław)
    Od: "Piotr Papała" <p...@p...pl>

    Witam,

    możliwe, że ten watek byl juz walkowany na grupie, lecz
    zalezy mi na swiezych informacjach, z gory dziekuje za pomoc.

    Mam aktualnie lacze SDI, chodzi praktycznie bez zadnych problemow
    od 2,5 roku, no moze raz na miesiac padlo..
    dlaczego? nawet tepsa nie wie.. ;) ale to bylo dawno.

    Chcialbym zmienic lacze na iDSL 512 z TEPSY, teraz jakas promocja
    jest ze tansze zalozenie dla tych co maja SDI.
    W sieci bede mial mniej wiecej 5 userow.
    Moje pytanie jest takie, czy ktos ostatnio we Wrocławiu zakładal
    sobie to łacze? Jak sie ono sprawuje? Czy nadal chodzi z problemami?
    wczesnej byly podobno niemile problemy...

    Pozdrawiam
    Piotr Papała
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2003-08-08 11:15:21
    Temat: Re: internet DSL z TPSA (Wrocław)
    Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net>

    "Piotr Papała" <p...@p...pl> wrote in

    > Moje pytanie jest takie, czy ktos ostatnio we Wrocławiu zakładal
    > sobie to łacze? Jak sie ono sprawuje? Czy nadal chodzi z problemami?
    > wczesnej byly podobno niemile problemy...

    We Wroclawiu to nie wiem, ale w Warszawie, okolo 3 mies. temu,
    zmienialem. Nie wyobrazam sobie powrotu do SDI.

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

  • 3. Data: 2003-08-08 12:01:59
    Od: FINCH <b...@E...zieba.info>

    Piotr Papała wrote:
> [...]
    > [ ... ]
    >Jak sie ono sprawuje? Czy nadal chodzi z problemami?
    > wczesnej byly podobno niemile problemy...

    Na początku były problemy. Teraz jest to usługa o najlepszym parametrze
    mozliwości do cena. Polecam.

    --
    FINCH | Wrocław

  • 4. Data: 2003-08-26 08:46:42
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    Piotr Papa^(3)a wrote:

    > Mam aktualnie lacze SDI, chodzi praktycznie bez zadnych problemow
    [ciach]
    > Chcialbym zmienic lacze na iDSL 512 z TEPSY, teraz jakas promocja
    > jest ze tansze zalozenie dla tych co maja SDI.
    w dsl szybszy jest transfer do klienta, ruch w swiat jest taki
    sam jak w sdi. jest to lacze async. ponadto uzyskujesz dynamiczny,
    czyli ciagle zmieniajacy sie IP. w SDI jest statyczny.
    a to skutecznie ogranicza mozliwosc postawienia serwera.
    jesli nie masz serwera do ktorego ludzie lacza sie z internetu,
    propozycja jest warta zastanowienia. jesli jednak masz taki
    serwer i nie chcesz z niego rezygnowac, to musisz sie zastanowic
    nad innymi sposobami podlaczenia.

    znik.

    ps: tepsa ma wiele roznych uslug opartych o DSL. niestety ta
    ktora wchodzi zamiast SDI, nie ma statycznego IP. a szkoda.

  • 5. Data: 2003-08-26 12:13:26
    Temat: Re: internet DSL z TPSA (Wroc^(3)aw)
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    Dnia 2003-08-26 10:46,Użytkownik Grzegorz Szyszlo napisał:

    > w dsl szybszy jest transfer do klienta, ruch w swiat jest taki
    > sam jak w sdi. jest to lacze async. ponadto uzyskujesz dynamiczny,
    > czyli ciagle zmieniajacy sie IP.

    Od kiedy to w internetdsl jest dymnamiczny IP???

    Proponuje na drugi raz zanim sie wypowiesz na grupie poczytac chociazby
    strone www.internetdsl.pl
    Wprowadzasz ludzi w blad!!

    --
    Carlos

  • 6. Data: 2003-08-28 08:55:16
    Od: "michal" <s...@p...com>

    Użytkownik "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy to w internetdsl jest dymnamiczny IP???
    >
    > Proponuje na drugi raz zanim sie wypowiesz na grupie poczytac chociazby
> [...]

    heh dokladnie..kolega pomieszal troszke...ale winy zostaly mu wybaczone

  • 7. Data: 2003-08-28 08:55:23
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec gtk@adm naskrobał na ścianie:

    > Od kiedy to w internetdsl jest dymnamiczny IP???
    >
    > Proponuje na drugi raz zanim sie wypowiesz na grupie poczytac
    > chociazby strone www.internetdsl.pl
    > Wprowadzasz ludzi w blad!!

    Ehh pomylilo chlopisko dsl'a z neostrada i juz go zjesc chca :P

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 8. Data: 2003-09-05 18:23:57
    Od: "Krzys-iek" <admin.krionix.sieć@home.pl (a)>

    Piotr Papała wrote:
    > Witam,
    >
    > możliwe, że ten watek byl juz walkowany na grupie, lecz
    > zalezy mi na swiezych informacjach, z gory dziekuje za pomoc.

    polecam, wroclaw.. no i ceny juz nizsze :)