  • 21. Data: 2014-01-06 13:16:12
    Temat: Re: internet
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.01.2014 10:14, Trybun pisze:
> [...]
    b-szybka-wysylka-i3834319420.html

    > Tak, tylko pokaż gdzie poza aglomeracjami miejskimi Orange ma zasięg
    > 3g. Tego ich EDGE nie warto wziąć nawet za darmo.
    na serio mam Ci pokazać? Jeśli takich lokalizacji będzie 100 to co to
    zmieni? Jeśli tam gdzie Ty potrzebujesz, jest tylko plus - niema o czym
    gadać. Natomiast jeśli pytający chce mieć tani internet, nie pisząc od
    kogo, to domniemam że chce od kogokolwiek i tanio. Rady typu "a jak masz
    slimlocka" albo u "mnie jest tylko Plus, więc jest najtańszym dostawcą"
    są delikatnie mówiąc mało inteligentne.....
    ToMasz

  • 22. Data: 2014-01-06 15:05:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 09:45:23 +0100 osobnik zwany ToMasz
    napisał:

    > 25GB za 22zł. czyli lekko licząc 17 razy taniej.
    >
    > http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-25-g
    b-szybka-wysylka-
    i3834319420.html

    ciekawe na ile to prawdziwe. Bo na stornie orange'a nic takiego nie ma

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-01-06 15:12:29
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > 25GB za 22zł. czyli lekko licząc 17 razy taniej.

    Przez miesiąc. A co dalej?

    > http://allegro.pl/....

    I niech kto powie, że Miller nie miał racji mówiąc swego czasu o ludziach
    grzebiących w śmietniku ;->

    JoteR

  • 24. Data: 2014-01-06 16:31:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 10:08:12 +0100, Trybun napisał(a):

    > Wcale nie "pewna".

    "pewna" byla w sensie "w jakims stopniu" a nie "na pewno".

    > Dzisiajsze modemy to przedewszystkim na wejście USB
    > kompa, a więc nie może być od niego daleko.

    Np modem na strychu i kabel 5m :-)
    Albo modem w routerze, router pod dachem.

    Albo karta w alarmie.

    > Karta to raczej na pewno
    > minisim mialej już łącznie 5 modemów - wszystkie na taka właśnie kartę -
    > miałem także gdzieś tak z 20 telefonów, i oczywiście wszystkie na kartę
    > mini.

    Zaczalem sprawdzac swoje stare telefony ... dawno tego nie robilem, no
    i bateryjki kompletnie rozladowane.

    > A gdyby już naprawdę tek się złożyło że nie będzie pasować to
    > przecie łatwo można pożyczyć na moment od kogoś telefon i przeprowadzać
    > na nim operację doładowania...

    No i to jest wlasnie uciazliwosc.

    > Nie wiem, nigdy nie próbowałem, nigdy nie było potrzeby przeprowadzania
    > takiej próby.

    W Orange sie zdarza. "aby skorzystac z promocji wyslij kod z karty sms
    na numer".

    J.

  • 25. Data: 2014-01-06 18:14:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.01.2014 15:12, JoteR pisze:

    > Przez miesiąc. A co dalej?
    to samo co w plusie po 4 miesiacach. Czyli albo kupujesz na allegro nową
    kartę, albo.... nieważne. niech płaci Plusowi

    jak potrzebuje długiego czasu, mało danych 6giga na rok można kupić za 44z.

    > I niech kto powie, że Miller nie miał racji mówiąc swego czasu o
    > ludziach grzebiących w śmietniku ;->
    tego nie zrozumiałem
    ToMasz

  • 26. Data: 2014-01-08 12:34:26
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-06 16:31, J.F. pisze:
    > "pewna" byla w sensie "w jakims stopniu" a nie "na pewno".

    Akurart ta zabrzmiała w sensie "na pewno"..

    > Np modem na strychu i kabel 5m :-)
    > Albo modem w routerze, router pod dachem.
    >
    > Albo karta w alarmie.

    5cio metrowy kabel USB, naprawdę nawet nie słyszałem że coś takiego może
    istnieć. A router, no cóż, rozmawiamy o zwykłym, normalnym tandemie
    komp+modem.

    > Zaczalem sprawdzac swoje stare telefony ... dawno tego nie robilem, no
    > i bateryjki kompletnie rozladowane.

    Ale co to ma do rzeczy. Istotne do tematu jest to do jakiego rodzaju
    karty przeznaczony jest ich slot na kartę.

    > No i to jest wlasnie uciazliwosc.

    Jak jest jakieś wyjście z problemu to raczej trudno nazwać to
    uciążliwością. Tym bardziej że taki sposób jest tylko z jedną z
    możliwości doładowania konta.

    > W Orange sie zdarza. "aby skorzystac z promocji wyslij kod z karty sms
    > na numer".
    >
    > J.

    Skoro tak twierdzisz. ..

  • 27. Data: 2014-01-08 12:35:00
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-06 11:29, inny punkt siedzenia... pisze:

    > ma wifi i ethernet

    A więc i pewnie coś w rodzaju Smart TV czy Toshiba Place, a w nich cała
    masa darmowych filmów. Czyli sprawa prosta - modem+router i nie net na
    kartę a na abonament, bo do oglądanie filmów net na kartę to za słabe
    parametry. Tzn. za małe limity.
    Co do sprzętu to mogę polecić to czego sam używam - modem Huawei
    3131+router TP Link 3420, taniej już chyba nie można. Tylko jedna uwaga
    - w sytuacji gdyby był słaby sygnał UMTS to trzeba się liczyć z
    koniecznością zakupu aktywnego huba usb, do podłączenia modemu pod router.

  • 28. Data: 2014-01-08 12:35:46
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-06 13:16, ToMasz pisze:

> [...]
    > "a jak masz slimlocka" albo u "mnie jest tylko Plus, więc jest
    > najtańszym dostawcą" są delikatnie mówiąc mało inteligentne.....

    Centralna Polska, czyli moje aktualne M.P. - w promieniu 10 kilometrów
    ani śladu czegoś powyżej EDGE od Orange. Wycieczka na Mazury - EDGE,
    GPRS dostępne nawet w mysiej dziurze, ale tylko GPRS i EDGE, analogiczna
    sytuacja w Bieszczadach.
    Wszyscy inni operatorzy (Plus, Play, Era, CP) oferują zasięg 3G w
    miejscu gdzie mieszkam, niechlubnym wyjątkiem jest właśnie Orange.
    I bardzo inteligentne jest sugerowanie się cenami wystawianymi przez
    kombinatorów na jakichś pchlich targach a nie tymi które podaje operator?