  • 31. Data: 2012-12-18 23:18:00
    Temat: Re: internecik
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:kap837$kf0$1@node1.news.atman.pl...
    > Mój blad: 30.12.2010
    > https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    > I tu w innym watku:
    > https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    :-) Znowu zadzialalo :-))

  • 32. Data: 2012-12-19 02:00:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Po pewnym czasie obcowania z wymyslaczami "nowoczesnych
    > rozwiazan" cierpliwosc traci sie szybko :-)

    Mnie zaczyna przeszkadzać w tym Kindlu brak pełnego dostępu
    do Google apps no i brak odbiornika GPS też jest poważną wadą.
    Zastanawiam się właśnie czy nie wymienić w sklepie na Nexusa 7.
    Podobna cena (Kindle $199 Nexus $208) a ma GPSa i "normalnego",
    nieudziwnianego Androida 4.1 Nawet jak mi zabiorą te 15% za
    to że otworzyłem i wybawiłem się nim (restocking fee) to się opłaca.
    Być może dopłacę nawet te $40 do wersji z 32GB za $249.

    BTW - Ciekawe czy jest jakiś appek aby odgrywał filmy TV nagrane
    na komputerze z MS Media Center pod Windows 7... Kindle nie
    umiał - trzeba było mu konwertować na MP4 a i nawet wtedy nie
    umiał wbudowanym playerem, musiałem mu dograć appka do tego.

    > O tablecie byla mowa.

    Te 7" nie są jeszcze takie duże aby nie dało się trzymać jedną
    ręką owiniętą wokół uchwytu w tramwaju/metrze a pisać drugą.

    > No to sytuacja jest taka ze miales fajny komputer, a potem ktos
    > ci wcisnal, czy z wlasnej glupoty kupiles tableta - nie wk* bys sie
    > po 5 minutach pisania ?

    Hej, do komputera zawsze możesz wrócić.

    > A w metrze nie piszesz, wiec zalet nie doceniasz :-)

    :-)))

    > Zapewne da sie wylaczyc. Ale co - nie przyzwyczailes sie do tego na
    > ajfonie? Excel poprawia, przegladarka poprawia, a ajfon nie poprawia ?

    To nie chodzi o to czy tylko jak. Dlaczego nie podpowiada tylko, bez
    działania po spacji? Niech podpowiada, gdy piszesz długie słowo
    a pojawi się ono w podpowiedziach to na nim klikniesz aby sobie
    pisania zaoszczędzić - ALE JAK NIE KLIKNIESZ TO NIECH ZOSTAWI
    CO NAPISAŁEŚ, nawet jeśli to głupota czy jakiś skrót...

    > Z reguly nie ma miejsca.

    W maluchu nie ma, to fakt... Ale w porządniejszych autach jest
    miejsca zwykle pod dostatkiem, a różnica między 4.5" a 7" nie
    jest aż tak drastycznie duża w porównaniu do powierzchni
    całej szyby przedniej, więc ten o 3" większy "cień" nie powinien
    sprawiać aż takich problemów.

    > No wlasnie ... kupic auto z navi i nie dorabiac ideologii do niskich
    > zarobkow :-P

    To nie to samo... Navi w aucie niestety przegrywa z tabletem jeśli
    chodzi o aktualność czy koszt subskrypcji uaktualnień.

    > Szczegolny ? Duzo drog u nas buduja, remontuja ..
    >
    > A z Piotrkowa do Warszawy glowna droga to ja potrafie dojechac bez
    > nawigacji, ona jest potrzebna wlasnie na takie sytuacje :-)
    >
    > Albo np jedziesz z Krakowa do Londynu i chcesz sprawdzic czy
    > prowadzi przez Hanover czy Dortmund, a jak to drugie, to czy dobra
    > droga.
    >
    > O takich co to pojechali nie do tego Olsztyna czy Gibraltaru co chcieli
    > tez
    > juz bylo glosno. Albo wjechali do jeziora :-)

    Marudzisz... :-) 7" wystarcza. 20" niepotrzebne.

    > Mapy. Jakby byla dokladna, to bym nie bladzil, nieprawdaz ? :-)

    Może nieumiejętnie się mapą posłużyłeś? ;-)

    > Akurat Automapa ma automat - w widoku na "10km i wiecej" jest polnoc u
    > gory, a w dokladniejszej kreci. I to mi sie w miare podoba. Choc czasem
    > przydaloby sie reczne sterowanie.

    O... fajnie.

    > Z polnoca na gorze kiepsko mi sie jezdzi, tzn na poludnie mi sie kiepsko
    > jezdzi :-) Ale obracanki tez potrafia zmylic.

    Obracanki sprawiają, że jesteś w 100% zależny od tego co Ci GPS powie
    bo szybko się traci orientację w terenie zwłaszcza gdy trasa prowadzi
    przez miasto i zrobisz kilka zakrętów po 90' - z jazdą na południe przy
    mapie ustawionej z północą na stałe nie mam problemów a przynajmniej
    wiem gdzie jestem i gdzie jadę - daje mi to poczucie spokoju i porządku :-)
    I trochę uniezależnia od np. nieoczekiwanej awarii GPSa tuż przed skrętem...

    > I jakos nie cierpie widoku "3D".

    Ja też.

  • 33. Data: 2012-12-19 02:26:58
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-12-14 22:53, JoteR pisze:

    > Dokupic pakiet internetowy (jesli jeszcze nie masz) do posiadanego
    > abonamentu.
    > Telefon ustawic jako Wi-Fi router, tablet jako klient Wi-Fi.
    > Wiem, zaraz sie okaze, ze telefon nie ma tej funkcji...
    >
    > JoteR

    lepiej przez BT - dosyc ze latwiej to i spora oszczednosc baterii

    --
    the_foe

  • 34. Data: 2012-12-19 08:34:27
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    m/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    m/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&no

    Niestety nie. Nic nie zrozumiales. Chyba jednak nie jestes zbyt bystry...

  • 35. Data: 2012-12-19 12:47:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    m/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&no
    redirect

    m/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&no

    Zadzialalo, zapewniam Cie. Powyzsze linki sa dowodem :-)

    > Nic nie zrozumiales. Chyba jednak nie jestes zbyt bystry...

    Ty sie juz o moja bystrosc nie martw - osiagnalem to co chcialem i to sie
    liczy :-)
    Generalnie rzecz biorac ludzie sa stosunkowo latwo "przewidywalni" :-)))

  • 36. Data: 2012-12-19 13:00:18
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Ty sie juz o moja bystrosc nie martw - osiagnalem to co chcialem i to sie
    > liczy :-)
    > Generalnie rzecz biorac ludzie sa stosunkowo latwo "przewidywalni" :-)))

    Czyli nic nie zrozumiales. Znowu zrobiles z siebie idiote i nie masz jaj,
    zeby sie do tego przyznac.
    Jak male dziecko bedziesz odkrecal kota ogonem, ze taki miales plan od
    poczatku i jak to wspaniale mnie zmanipulowales.
    To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

    Nie pozdrawiam

  • 37. Data: 2012-12-19 13:14:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

    Tak, tak... Masz racje :-)))

  • 38. Data: 2012-12-19 16:51:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 19 Dec 2012 13:00:18 +0100, Iksinski wrote:
> [...]
    > poczatku i jak to wspaniale mnie zmanipulowales.
    > To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

    Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 39. Data: 2012-12-19 17:12:45
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje
    > :-)

    Święta niedługo... ;-)

  • 40. Data: 2012-12-19 23:00:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Święta niedługo... ;-)

    Tlumaczysz sie tak z faktu, ze zaczales mowic ludzkim glosem? ;)